دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی انتخاب شد، معرفی تا یک هفته آینده

به گزارش مجله آزمون اول، محمدهادی عسکری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با توجه به گذشت 4 ماه از انتها جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی، به خبرنگاران گفت: شورای مشورتی آنالیز ها را درباره کاندیداهای دبیری بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران انجام داده و دبیر این دوره از جشنواره را انتخاب نموده است.

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی انتخاب شد، معرفی تا یک هفته آینده

وی اعلام نمود: مراحل ابلاغ حکم دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در حال طی شدن است و تا یک هفته آینده دبیر جشنواره معرفی می گردد. بعد از معرفی دبیر، دبیرخانه جشنواره بیست و دوم نیز مستقر می گردد و فعالیت خود را شروع می نماید.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره اینکه چه راهکارهایی مدنظر این وزارتخانه است تا با توجه به شرایط اقتصادی موجود از بودجه جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران کاسته نگردد، اظهار کرد: بودجه ها تمام سازمان دولتی تحت تاثیر شرایط فعلی اقتصادی است ولی ما سعی می کنیم با مدل های جایگزین و استفاده از ظرفیت تمام سازمان های مرتبط کیفیت جشنواره بیست و دوم را نسبت به جشنواره بیست و یکم افزایش دهیم.

عسکری در سرانجام سخنان خود تاکید نمود: دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران حداکثر تا یک هفته آینده معرفی و حکم او ابلاغ می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 64

به "دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی انتخاب شد، معرفی تا یک هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی انتخاب شد، معرفی تا یک هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید