دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی: قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی به ادعای دبیر فعلی این فدراسیون مبنی بر حمایتش از کاندیدای خاصی در انتخابات واکنش نشان داد.

دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی: قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟

به گزارش خبرنگاران، پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اعلام نموده که دلیل انتخابش به عنوان سرپرست دبیری به این دلیل بوده که بعضی از کاندیداهای انتخابات دوومیدانی حضور هاشم صیامی (دبیر سابق) را در جهت گیری انتخابات تاثیرگذار دانسته اند اما صیامی به این موضوع واکنش نشان داد و دلیل حضور خود را پیشبرد برنامه های دوومیدانی عنوان نمود.

صیامی در واکنش به ادعای جانبداری او از کاندیدای خاصی به خبرنگاران گفت: آقای معتمدی اعلام نموده که رئیس سابق فدراسیون با او مشکل داشته اما از طرف دیگر می گوید که بی طرف است. قسم حضرت عباس را قبول کنم یا دم خروس را؟ او حتی منقتدان سابق فدراسیون را به کار گرفته و بدون اطلاع قبلی، فتحی (سرپرست مسابقات فدراسیون) را کنار گذاشته است.

او اضافه کرد: اعتراض حق کاندیداهاست اما دو ماه با آقای عرب کار کردم و او می تواند بگوید که از کسی جانبداری کردم یا خیر. چنین موضوعی توهین به روسای هیات ها است. آنها دارای صندلی و آزاد اندیش هستند. دیگر زمان آن گذشته که از بالا دستور بگیرند و رای بدهند چون منافع دوومیدانی استان و کشور را می بینند.

صیامی با بیان اینکه در مدت تصدی پست دبیری به دنبال پیشبرد برنامه های دوومیدانی بوده است، توضیح داد: دو ماه از هفت صبح تا هفت شب در فدراسیون بودم و امور دوومیدانی را به نحو احسن انجام دادم. در این مدت یک اردوی بسیار بزرگ در یزد برگزار کردیم و از تمام ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند، حمایت کردیم؛ ورزشکارانی چون کیا، پیرجهان، بهنام شیری، رسولی، کیوان قبنرزاده حمایت شدند اما الان چه وضعیتی دارند؟ چرا اردوی جوانان تعطیل است؟

وی اضافه کرد: آقای معتمدی چند جا مشغول به کار است. مسابقات بین المللی جام فجر را به بهانه های مختلف از خرم آباد به تهران آورد. چندین بار همراه آقای فتحی به سالن خرم آباد رفتم و شرایط را آنالیز کردم اما معتمدی بدون اینکه یک بار سالن را ببیند، محل را تغییر داده است.

او بیان نمود: آقای معتمدی که می گوید سالن خرم آباد امکانات ندارد. ایشان یک بار از این سالن بازدید نموده است؟ میلیاردها تومان صرف ساخت این سالن شد و وزیر ورزش قول داد که آنجا مسابقه برگزار گردد. علاوه بر این در خصوص امنیت هم الان مسابقات بین المللی ماراتن و نیمه ماراتن را دارند اما هیچ کشوری شرکت ننموده است. آقایان توانمندی دعوت و ارتباط با کشورها را ندارند اما بهانه می آورند تا کم کاری خود را به گردن دیگران بیندازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5303

به "دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی: قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی: قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید