در جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط اعلام شد: تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر عامل مستر بلیط در مراسم پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط که روز پنج شنبه 30 بهمن ماه در دفتر مرکزی این شرکت واقع در اصفهان برگزار گردید از تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group اطلاع داد.

در جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط اعلام شد: تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group

در این مراسم که داستان یک تغییر نامگذاری شده بود و با حضور همکاران این مجموعه و تنی چند از مدیران سایر کسب و کارهای نوین و سرمایه گذاران اصفهانی برگزار گردید، حمیدرضا اشجع بنیانگذار و مدیرعامل مستربلیط از جهت و چالش هایی که این مجموعه برای رسیدن به صندلی فعلی به عنوان یک مجموعه کسب و کار فعال گردشگری دیجیتال طی نموده است، اهداف و چشم اندازهای MrBilit Group گفت.

به گفته اشجع، هدف اصلی MrBilit Group این است که با تسهیل سفر کردن، مسافرت را برای همه آدم ها راحت و کم هزینه کند تا آدم های بیشتری سفر نمایند و با بهتر شدن آدم ها از طریق فرصت هایی که در سفر کردن وجود دارد، جهان جای بهتری گردد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با بهره گیری از شیوه های نوین توانسته ایم به فعال ترین مجموعه گردشگری ایران تبدیل شویم.

بنیانگذار مستربلیط همچنین در خصوص نامگذاری جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط گفت: داستان یک تغییر به عنوان شعار جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط انتخاب شد، زیرا تغییرات عظیمی در مستربلیط در حال وقوع است و در سال جدید با تمرکز روی این تغییرات به سوی هدف پیش می رویم.

در ادامه مرتضی یراقی فرد، مدیر پایرتس که یکی از فعال ترین استارت آپ استودیوهای ایران و تنها استارت آپ استودیوی تخصصی گردشگری است مبحث نوآوری و تاثیر عظیم این اتفاق در سازمان ها را عنوان نمود و گفت: ضرورت دارد که مجموعه ها مطابق با احتیاج جامعه توجه ویژه ای به نوآوری داشته باشند.

مدیر استارت آپ استودیوی پایرتس اضافه کرد: در حال حاضر فرایند نوآوری و توسعه در پایرتس به تولد چند استارت آپ فعال در حوزه گردشگری منجر شده است که رادار 361، پوآرو، ایرانگرد، دی بوکینگ و… بعضی از آنها هستند. وی در انتها از علاقمندان به همکاری با پایرتس برای حضور در این استارت آپ استودیو دعوت کرد.

در بخش دیگری از این مراسم متین شیرازی نژاد کارشناس ارشد منابع انسانی مستربلیط نیز از نتیجه تغییرات کوچک در ایجاد موفقیت های عظیم گفت و با اشاره به شعار مراسم پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط گفت: در سال جدید شاهد اعمال تغییراتی در مستربلیط خواهیم بود که نتیجه آن موفقیت های عظیم برای این مجموعه خواهد بود.

در انتها مراسم، آیین تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group برگزار گردید. عتیق گشت که سابقه فعالیت آن به 12 سال می رسد حالا با نام MrBilit Group شناخته می گردد که آژانس مسافرتی عتیق گشت، مستربلیط و استارت آپ استودیوی پایرتس از زیرمجموعه های آن هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22521

به "در جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط اعلام شد: تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط اعلام شد: تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید