دستگاه پله پیما محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تجاری سازی شد

به گزارش مجله آزمون اول، دستگاه پله پیما با محرک اصطکاکی مجهز به مکانیزم ترمز ایمنی ضد سقوط محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع و تجاری سازی شد.

دستگاه پله پیما محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تجاری سازی شد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، دستگاه پله پیما با محرک اصطکاکی مجهز به مکانیزم ترمز ایمنی ضد سقوط به وسیله شرکت نیکو صنعت آهوان، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ثبت اختراع و تجاری سازی شد.

داود معروفی اضافه کرد: شرکت نیکو صنعت آهوان به مدیرعاملی امین نیکوبین از سال 1399 در مرکز رشد پارک علم و فناوری مستقر و در زمینه طراحی و فراوری تجهیزات نوین یاری حرکتی برای سالمندان و معلولان فعالیت دارد.

نیکوبین مدیر عامل شرکت نیکو صنعت آهوان در شرح این اختراع گفت: دستگاه پله پیما، در ساختمان هایی که فاقد آسانسور یا پله برقی هستند، قابل استفاده است.

نیکوبین ادامه داد: این وسیله، جابجایی در راه پله ها را به ویژه برای سالمندان، معلولین و کسانی که مسائل حرکتی دارند بسیار تسهیل می نماید.

وی قابلیت چرخش دستگاه در پاگردها، مکانیزم حرکتی و مکانیزم ایمنی را از ویژگی های این محصول برشمرد و خاطر نشان کرد: حرکت بسیار بیصدا، بدون لرزش، ظاهری زیبا و ایمن از دیگر ویژگی های این دستگاه است

نیکوبین اضافه کرد: این دستگاه در خانه های دوبلکس، آپارتمانها، مراکز درمانی نیز قابل نصب و استفاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35884

به "دستگاه پله پیما محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تجاری سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه پله پیما محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تجاری سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید