دلیل شکستن ناگهانی دوربین بعضی از مدل های گلکسی اس 20 اولترا چیست؟

به گزارش مجله آزمون اول، طی روزهای گذشته، تعدادی از کاربران از شکسته شدن ناگهانی شیشه محافظ دوربین گلکسی اس 20 اولترا خود خبر داده اند بدون اینکه ضربه ای به آن وارد گردد. این کاربران با مراجعه به انجمن های مربوط به گوشی های سامسونگ این گزارش ها را منتشر نموده اند تا شکسته شدن ناگهانی ماژول دوربین این گوشی را اطلاع رسانی نمایند. تمام این کاربران می گویند که گوشی آن ها از دستشان به زمین نیفتاده و حتی بسیاری از آن ها از استفاده کیس محافظ محکم برای گوشی خود خبر داده اند.

دلیل شکستن ناگهانی دوربین بعضی از مدل های گلکسی اس 20 اولترا چیست؟

تعدادی از کاربران هم از به وجود آمدن یک خط نازک بر روی محافظ شیشه ای ماژول دوربین صحبت نموده اند. بدیهی است که این امر مشکلاتی را برای عکاسی به وجود می آورد و باید خاطرنشان کنیم ماژول دوربین گلکسی اس 20 اولترا به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی مطرح شده است. یک کاربر در ابتدا این مشکل را اعلام کرد و سپس یک نفر دیگر هم آن را تایید نموده است. آن ها می گویند بدون هیچ دلیلی به صورت ناگهانی یک خط بر روی شیشه محافظ دوربین پدیدار شده است.

اما برای تعدادی دیگر از کاربران، مشکل بسیار جدی تر است و یک حفره نسبتا عظیم بر روی محافظ شیشه ای دوربین گوشی آن ها ایجاد شده است. یکی از کاربران گفته که یک روز صبح بعد از بیدار شدن با این صحنه روبرو شده است و نمی داند که چرا به صورت اتفاقی ماژول دوربین این گوشی شکسته است.

از آنجایی که این مشکل هنوز گسترده نیست، سامسونگ این مشکل را جزو خدمات پس از فروش قرار نمی دهد. همچنین اثبات این موضوع که کاربران راست می گویند کار بسیار سختی است. البته اگر این مشکل گسترده تر گردد، سامسونگ به ناچار باید برای حل این مشکل کاری انجام دهد.

در حال حاضر، کاربران موردنظر برای تعمیر این موارد باید شخصا مبلغ موردنظر را بپردازند. برای کاربرانی که عضو بیمه تعمیرات سامسونگ هستند، این تعمیر 100 دلار هزینه دارد و افراد دیگر باید 400 دلار برای رفع کردن این مشکل هزینه نمایند که مبلغ بسیار بالایی محسوب می گردد. سامسونگ هنوز در این رابطه اظهارنظر ننموده است.

منبع: Android Authority

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10623

به "دلیل شکستن ناگهانی دوربین بعضی از مدل های گلکسی اس 20 اولترا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل شکستن ناگهانی دوربین بعضی از مدل های گلکسی اس 20 اولترا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید