دو بسته پیشنهادی میلان به اسپورتینگ برای جذب فرناندس

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه میلان در کوشش برای به خدمت دریافت هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون است.

دو بسته پیشنهادی میلان به اسپورتینگ برای جذب فرناندس

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه های پرتغالی، باشگاه میلان در حال حاضر مذاکره با باشگاه اسپورتینگ لیسبون به منظور به خدمت دریافت برونو فرناندس است. مدیران این باشگاه پرتغالی امیدوار بودند که هافبک گلزن خود را به منچستریونایتد بفروشند، اما پنجره نقل وانتقالات تابستانی در انگلیس بسته شد و این قضیه کلاً منتفی شد.

نشریه پرتغالی اُ ژوگو گزارش داد باشگاه اسپورتینگ لیسبون تنها در ازای دریافت 70 میلیون یورو به صورت نقد حاضر به فروش برونو فرناندس است، این در حالی است که در این تابستان به غیر از منچستریونایتد، دو باشگاه تاتنهام و رئال ماردید هم نسبت به جذب این بازیکن علاقه مند بودند.

روزنامه آبولا پرتغال هم مدعی شد باشگاه میلان پیشنهاد پرداخت 30 میلیون یورو به علاوه در اختیار قرار دادن آندره سیلوا و سامو کاستیخو به این باشگاه پرتغالی را داده تا برونو فرناندس را به خدمت بگیرد. پیشنهاد دیگر این باشگاه ایتالیایی هم پرداخت 40 میلیون یورو به علاوه آندره سیلوا است که باشگاه اسپورتینگ فعلاً توجهی به آنها ندارد و منتظر است ببیند در فرصت باقیمانده پنجره نقل وانتقالات تابستانی چه اتفاقی خواهد افتاد.

برونو فرناندس که ماه آینده میلادی 25 ساله می گردد، پیش از این سابقه بازی زیرنظر مارکو جامپائولو سرمربی کنونی میلان را در سامپدوریا در کارنامه اش دارد. این هافبک پرتغالی که تا سال 2023 با اسپورتینگ لیسبون قرارداد دارد، فصل گذشته در 53 بازی از رقابت های مختلف 32 گل برای این تیم پرتغالی به ثمر رساند و 18 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2034

به "دو بسته پیشنهادی میلان به اسپورتینگ برای جذب فرناندس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بسته پیشنهادی میلان به اسپورتینگ برای جذب فرناندس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید