رابطه عاشقانه خانم بازیگر سریال تلویزیونی با آقای س لو رفت

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: مریم مومن بازیگر جوان و با استعداد کشورمان از نوع رابطه خاص خود با فردی معروف پرده برداشت.

رابطه عاشقانه خانم بازیگر سریال تلویزیونی با آقای س لو رفت

مریم مومن بازیگر ایرانی است. مریم مومن فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. مریم مومن دوران مدرسه خود را در مشکین شهر اردبیل گذراند . مریم مومن اسب سوار ماهری است. مریم مومن بیشتر در فیلم ها و سریال های ایرانی نقش آفرینی نموده است.

به گزارش خبرنگاران، مریم مومن متولد 1377 در تهران، بازیگر است. مریم مومن دانشجوی رشته بازیگری است، او تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری نموده است.گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند. تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

فعالیت هنری مریم مومن

مریم مومن فعالیت خود را از تئاتر آغاز نموده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است، مریم مومن جز آن دسته از بازیگرانی است که از تئاتر به تلویزیون و بازیگری در سریال راه یافته است. البته تئاتر را هم بیشتر در تئاترهای دانشگاه بازی نموده و بصورت حرفه ای تجربه تئاتر در بیرون از دانشگاه را ندارد.

مریم مومن در تئاتر

مریم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی آغاز کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

اولین بازی مریم مومن

مریم مومن در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت و خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی است.وی درباره ساخت فصل دوم سریال گفت : کارگردان بانوی عمارت در یک مصاحبه از عدم ساخت فصل دوم سریال صحبت کرد و از نامشخص بودن ساخت دومین فصل این سریال گفت.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

عظیم ترین حسرت زندگی

عظیم ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

زندگی شخصی مریم مومن

مریم مومن در سنین کودکی شاهد جدا شدن پدر و مادرش بود و این مسئله روی وی تاثیر بسزایی گذاشت و معتقد است که این اتفاق باعث شد که یک شبه عظیم گردد. از شرایط ازدواج و همسر مریم مومن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج ننموده اما خودش تایید نموده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که نام اولش (س) هست قنج می رود !

نظر عزیزالله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت بازی مریم مومن

خانم مریم مومن از بازیگرانی اسـت کـه در نخستین حضور حرفه ای خود دخبرنگارانر بازیگران مشهور و خوشنامی هم چون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری و دیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ای نخستین عکسهای از ایشان اسـت کـه منتشر می گردد.

مریم مومن و شبکه های اجتماعی

مریم مومن بر خلاف باقی سلبریتی ها فعالیت آنچنانی در فضای مجازی ندارد، او در صفحه اینستاگرامی خود بیشتر درباره کارها و فعالیت های خود صحبت میکند، در ادامه بعضی پست های اینستاگرامی وی را بـه اشتراک می گذاریم.او درباره انتقادها و قضاوت هایی که درباره بازیگر شدنش در سن 20 سالگی، در فضا مجازی شنیده، می گوید: کاش درونم، شب بیداری ها و کوششم رو می دیدند.

من وقتی یک دختر 15-16 ساله بودم، ساعت 5 صبح با مترو دنبال کارام می رفتم و کوشش کردم. خانواده من، من رو جوری عظیم کردن که روی پای خودم بایستم، بجنگم و کوشش کنم. اینکه مردم درباره حیطه کاری من قضاوت نمایند و درباره بازی من نظر بدن، مسئله ای نیست چون مردم برترین قاضی برای بازی من هستند. او عاشق سفر است و تنها با یک کوله پشتی، هروقت که زمانش مناسب باشد، به جاهای مختلف می رود.

منبع: خانه فوتبال نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28940

به "رابطه عاشقانه خانم بازیگر سریال تلویزیونی با آقای س لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابطه عاشقانه خانم بازیگر سریال تلویزیونی با آقای س لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید