رسول پناه: دیگر نمی توان پرسپولیس را با روش های منسوخ مدیریت کرد، هواداران نگران امور باشگاه و شرایط تیم نباشند

به گزارش مجله آزمون اول، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، اداره این باشگاه با روش های منسوخ و بدون برنامه دیگر امکان پذیر نیست.

رسول پناه: دیگر نمی توان پرسپولیس را با روش های منسوخ مدیریت کرد، هواداران نگران امور باشگاه و شرایط تیم نباشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی رسول پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار اخیر هیئت مدیره باشگاه با پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس گفت: حمایت بزرگان این باشگاه، علی پروین، محمود خوردبین و حسین کلانی برای هیئت مدیره و بنده دلگرم کننده است، قطعاً با راهنمایی های آنان جهت مدیریتی باشگاه برای رضایت بیشتر هواداران و اعتلای نام پرسپولیس روشن تر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در این چند روز هیئت مدیره بلافاصله امور اجرایی را عهده دار شد و هواداران به هیچ عنوان نگران امور باشگاه و شرایط تیم نباشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: وظیفه ما حفاظت و نگهداری از سرمایه انسانی هواداران و سرمایه های مادی و معنوی باشگاه است و پرسپولیس را دیگر نمی توان با روش های منسوخ و بدون برنامه مدیریت کرد.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8061

به "رسول پناه: دیگر نمی توان پرسپولیس را با روش های منسوخ مدیریت کرد، هواداران نگران امور باشگاه و شرایط تیم نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: دیگر نمی توان پرسپولیس را با روش های منسوخ مدیریت کرد، هواداران نگران امور باشگاه و شرایط تیم نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید