رونمایی ال جی از یک نمایشگر تاشو ویژه خودرو

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت ال جی در حال کار بر روی یک پنل تاشو نو برای سیستم اطلاعات تفریح داخل خودرو می باشد. غول کره جنوبی این پتنت (سند ثبت اختراع) را در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسانده است. ال جی برای ساخت این محصول احتمالا از فناوری مشابهی مانند تلویزیون های هوشمند ال جی و گوشی های رول شونده استفاده خواهد نمود. این طور به نظر می رسد که ال جی برساخت صفحه نمایش منحصر به فرد، برای سیستم اطلاعات تفریح داخل خودرو تمرکز نموده است.

رونمایی ال جی از یک نمایشگر تاشو ویژه خودرو

به گزارش خبرنگاران، پنل این نمایشگر طوری طراحی شده است که می تواند یک صفحه نمایش کوچکتر را به یک صفحه نمایش بزرگتر تبدیل نماید. بعلاوه نکته جالب اینجاست که این نمایشگر حتی زمانی که تاشده باشد نیز می توان محتوا را، بسته به وضوح نمایش دهد. بعلاوه هنگام باز شدن صفحه نمایش، مقدار نمایشگر دوبرابر می گردد.

ال جی احتمالاً از فناوری به کاررفته در تلویزیون های هوشمند رول شونده معروف خود برای ساخت این نمایشگر استفاده خواهد نمود. اوایل امسال، شرکت ال جی یک گوشی هوشمند قابل چرخش را عرضه کرد، اما پس از آن کسب وکار گوشی های هوشمند خود را تعطیل کرد. منعطف بودن این نمایشگر سبب ذخیره مقداری فضا در داشبورد خودرو شده و بعلاوه طوری طراحی شده که در هنگام عدم استفاده، از نمایشگر محافظت نماید.

متاسفانه این پتنت معینات فنی مانند مقدار پنل، موارد استفاده، سازگاری پنل و موارد دیگر را به ما نشان نمی دهد. این طراحی در حال حاضر در مرحله ثبت اختراع می باشد؛ بنابراین هنوز معین نیست که ال جی چه تصمیمی برای ارائه این محصول دارد و آن را برای استفاده تجاری عرضه خواهد نمود یا خیر. بعلاوه این طور بنظر می رسد که ال جی در حال کار بر روی یک نمایشگر سرگرم کننده در حین پرواز می باشد که قابلیت چرخش نیز دارد. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این محصول منتشر نشده است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 31726

به "رونمایی ال جی از یک نمایشگر تاشو ویژه خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی ال جی از یک نمایشگر تاشو ویژه خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید