رییس هیأت مدیره خبرنگاران در گفت وگو با دیجیاتو: سرویس فروشگاه ساز را به زودی عرضه می کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، به نقل از دیجیاتو؛ رییس هیأت مدیره خبرنگاران از ارائه سرویسی برای یاری به افراد در جهت راه اندازی فروشگاه آنلاین اطلاع داد. خبرنگاران ای کامرس سرویس امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را در اختیار افراد گذاشته و خدمات زیرساختی مانند نیازهای لجستیکی، پرداخت و… را هم برای آن ها فراهم می نماید.

رییس هیأت مدیره خبرنگاران در گفت وگو با دیجیاتو: سرویس فروشگاه ساز را به زودی عرضه می کنیم

سعید محمدی در گفت وگوی اینستاگرامی با دیجیاتو از اقدامات خبرنگاران در زمینه خدمات ابری سخن گفت:

به گفته وی آن ها قصد دارند خدمات تجارت الکترونیک بر پایه فضای ابری ارائه نمایند تا افرادی که در پی راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستند، صفر تا صد این پروژه را به یاری سرویس تازه خبرنگاران انجام دهند.

خبرنگاران ای کامرس سرویس تا حدودی شبیه به یک فروشگاه ساز همچون شاپیفای است که علاوه بر آن، خدمات زیرساختی مورد احتیاج یک فروشگاه اینترنتی از قبیل احتیاج لجستیکی و دلیوری محصول، پرداخت و … را فراهم می نماید.

آنطور که محمدی به دیجیاتو گفت، تیمی از خبرنگاران روی این پروژه متمرکز بوده و به احتمال زیاد تا اواخر سال جاری، بخش های اولیه این پروژه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد با این حرکت خبرنگاران، شاهد افزایش سهم خرده فروشی های آنلاین از این بازار باشیم.

گفتنی است سرویس های فروشگاه ساز این امکان را در اختیار افراد و کسب وکارها قرار می دهند تا خیلی سریع و راحت، یک سایت فروشگاهی را بدون احتیاج به برنامه نویسی، تهیه هاست، دامنه یا حتی نصب نرم افزارهای مورد احتیاج راه اندازی نمایند و از این طریق به فروش محصولات خود بپردازند.

شاپیفای شناخته شده ترین سرویس در این زمینه است که از زبان فارسی پشتیبانی نکرده و هزینه های آن به دلار است که آنچنان برای کاربران ایرانی صرفه و کاربرد ندارد.

بخشی از گفت وگوی اینستاگرامی دیجیاتو با رییس هیأت مدیره خبرنگاران را می توانید از اینجا ببینید:

قسمت اول

قسمت دوم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35966

به "رییس هیأت مدیره خبرنگاران در گفت وگو با دیجیاتو: سرویس فروشگاه ساز را به زودی عرضه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس هیأت مدیره خبرنگاران در گفت وگو با دیجیاتو: سرویس فروشگاه ساز را به زودی عرضه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید