زرینچه: در جلسه با وزیر ورزش صحبتی درباره گزینه های سرمربیگری استقلال نشد

به گزارش مجله آزمون اول، جواد زرینچه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در جلسه با وزیر ورزش و جوانان بحثی درباره گزینه های سرمربیگری تیم استقلال نشد.

زرینچه: در جلسه با وزیر ورزش صحبتی درباره گزینه های سرمربیگری استقلال نشد

جواد زرینچه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات جمعی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: نظرات مان را در این جلسه مطرح و بی پرده با وزیر صحبت کردیم. مهم ترین مسئله، بدهی های باشگاه، معین تکلیف سرمربی تیم و دیگر مسائل بود. با این حال اصلا بحثی مطرح نشد که چه کسی سرمربی باشد و چه کسی نباشد. ما بیشتر دغدغه های مان را بازگو کردیم تا بعضی مسائل روشن گردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بحث مخالفت پیشکسوتان با انتخاب محمود فکری و پیشنهاد جواد نکونام برای سرمربیگری استقلال گفت: اصلا درباره شخص خاصی صحبت نشد، چون در حیطه کاری ما نبود. در مورد کمیته فنی بحث شد، اما این مسئله زمان بر است. برای سرمربیگری دو گزینه بیشتر نداریم. الکساندر نوری و محمد تقوی از جمع گزینه ها خارج شدند و تنها دو گزینه به نام فکری و نکونام داریم که سرپرست و هیئت مدیره باشگاه باید جمع بندی نمایند و به نتیجه برسند.

زرینچه توضیح داد: مسئولیت کمیته پیشکسوتان برعهده کاظم اولیایی است و نزدیک به 150 نفر عضو دارد. قرار است 15,20 نفر به باشگاه استقلال معرفی شوند و احمد مددی، سرپرست باشگاه 5,6 نفر را برای حضور در کمیته فنی انتخاب کند. تشکیل کمیته فنی برای مراحل بعدی است و با توجه به اینکه 10 آبان لیگ برتر آغاز می گردد بحث انتخاب سرمربی و باز شدن پنجره جابجایی در اولویت واقع شده است.

وی گفت: ما گفتیم که طرفداران استقلال بابت این مسائل نگران هستند و این سوال را مطرح می نمایند که چرا با وجود اینکه استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند به یک تیم توجه بیشتری شده و به تیم دیگری توجه نمی گردد. بی پرده حرف زدیم و در این جلسه گفته شد که بیشترین مسائل از عدم مدیریت بوده و انتخاب معاونان باشگاه هم خوب نبوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به فصل پیش رو یادآور شد: وحدت طرفداران و پیشکسوتان یاری موثری به استقلال می نماید تا مسیرش را پیدا کند. اگر هر کسی بخواهد در صفحات مجازی به فکر خودش باشد و یک نفر بگوید نکونام و دیگری فکری، فایده ای ندارد. اگر استقلال نصف و نیمه زنده است، به خاطر حمایت طرفداران است. طرفداران دیگر نباید دنبال گزینه خاصی باشند.

زرینچه در سرانجام گفت: فکری و نکونام از بچه های با تعصب استقلال هستند. فکری سال ها برای استقلال بازی نموده و مربی این تیم هم بوده و برای استقلال قهرمانی آورده و احتیاج به حمایت طرفداران و پیشکسوتان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16569

به "زرینچه: در جلسه با وزیر ورزش صحبتی درباره گزینه های سرمربیگری استقلال نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: در جلسه با وزیر ورزش صحبتی درباره گزینه های سرمربیگری استقلال نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید