زیباترین خودرو های سال 2019

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: صنعت خودروسازی بیش از یک قرن قدمت دارد و در طول این مدت به میزان ای کافی بالغ شده است تا خودروهای بی عیب و نقصی را ببینیم. به این ترتیب ترتیب بیشتر خودروهای تراز اول جهان به لحاظ امکانات، سرعت، قدرت و رانندگی، تجربه شیرین و دلچسبی را در اختیار راننده قرار می دهند.

زیباترین خودرو های سال 2019

در این بین بالارفتن کیفیت خودروها از یک طرف و حضور خودروسازان بیشتری از کشورهای مختلف در این بازار باعث شده تا رقابت تنگ تر گردد و هر سال شاهد نوآوری های نوی در صنعت خودروسازی باشیم. اما افزایش کیفیت خودروها در نگاه اول تعیین نمی گردد و درواقع این ظاهر خودرو است که با اولین نگاه، راننده را جذب خود می نماید.

در نتیجه خودروسازان سعی دارند تا با رعایت کوچکترین جزئیات، بیشتری ظرافت را در خودروها رعایت نمایند. چنین چیزی زیبایی خودروهای نو را در پی دارد و با توجه به اینکه سال 2019 را آغاز کرد ه ایم و در این سال چشم مان به جمال خودروهای بسیار زیبایی روشن می گردد که هرکدام حرف های زیادی برای گفتن دارند، در ادامه با هم به زیباترین خودروهای سال 2019 نگاهی خواهیم داشت.

1. فورد موستانگ بولیت 2019

اگر از علاقه مندان سینما باشید بدون شک فیلم بولیت ( Bullitt)، محصول سال 1968 که استیو مک کوئین فقید در آن بازی می کرد را حتماً به خاطر دارید، در این فیلم مجذوب کننده شاهد صحنه های فرار و گریز هیجان انگیزی با خودروی موستانگ بولیت بودیم.

برند موستانگ برای اینکه نام و خاطره این خودروی افسانه ای را در پیش مخاطبین همواره زنده نگه دارد هر چند سال یکبار مدلی نو از موستانگ بولیت را عرضه می نماید که در این زمینه می توان به بولیت سال 2001 یا 2008 اشاره نمود. اکنون نیز نوبتی هم که باشد نوبت ششمین نسل از موستانگ است که یک نسخه بولیت از آن راهی بازار گردد.

تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا هواداران خودروهای قدرتمند و زیبا چشم شان به جمال مدل 2019 فورد موستانگ بولیت روشن گردد.

در نگاه اول به موستانگ بولیت می توان گفت این خودرو به لحاظ زیبایی انصافاً چیزی کم و کسر ندارد، ویژگی های موستانگ بولیت 2019 تنها به طراحی زیبای آن ختم نمی گردد و همان گونه که از برند موستانگ انتظار داریم این خودرو یکی از قدرتمند ترین مدل های این برند است.

فورد برای موستانگ بولیت مدل 2019 خود از یک پیشرانه قدرتمند 5.0 لیتری با ظرفیت V8 یاری گرفته است، در این خودرو یک جعبه دنده دستی با شش دنده تعبیه شده و راننده بسته به سلیقه خود می تواند رنگ مشکی یا سبز موستانگ بولیت 2019 را سفارش دهد.

نظر شما را نمی دانیم اما به نظر ما رنگ سبز بولیت 2019 که رنگ اصلی و کلاسیک این خودرو نیز هست مجذوب کنندهیت بیشتری نسبت به رنگ مشکی دارد.

2. هیوندای ولستر 2019

اگر به مدل های هیوندای ولستر که در سال های 2012 تا 2017 فراوری شده اند نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد هیوندای هرگز نتوانسته بود آنگونه که باید و شاید این خودروها را زیبا و مجذوب کننده طراحی کند.

به همین علت بود که برای ولستر مدل 2019، هیوندای طرحی نو درانداخت و انصافاً این بار باید گفت کاری کرد کارستان و با خودروی بسیار زیبایی طرف هستیم که به لحاظ زیباشناسی در اولین نگاه نظر علاقه مندان خودرو را جلب می نماید.

طراحی داخلی این خودرو بسیار زیبا و چشمگیر است اما طراحی بیرونی آن مجذوب کنندهیت بیشتری دارد و ظاهر ولستر مدل 2019 کاملاً امروزی و مدرن است. این موارد باعث شده تا هیوندای ولستر 2019 به لحاظ طراحی یک سر و گردن بالاتر از خودروهای همرده خود قرار بگیرید.

جالب اینجاست که هیوندای تنها به ارتقا طراحی این خودرو بسنده ننموده و ولستر مدل 2019 به لحاظ فنی و موتوری نیز خودروی بسیار چابک و سریعی است. مدل پایه این خودرو 201 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهند و ولستر ان مدل 2019 پیشرانه قدرتمندتری دارد و با یک خوردوی اسپرت طرف هستیم که 275 اسب بخار نیرو دارد.

3. ولوو ایکس سی 40 مدل 2019

اگر از هواداران خودرو باشید و به اصول زیبا شناختی خودروها اهمیت بدهید حتماً به خوبی می دانید که ولوو همواره وسواس زیادی در طراحی خودروهایش اعمال می نماید، خوشبختانه این وسواس از چشم کارشناسان صنعت خودروسازی دور نمانده است و طراحی خودروهای ولوو همواره امتیازهای مثبتی را از مراجع آنالیز خودرو بدست می آورند.

با این حساب باید گفت در میان تمامی خودروهای 2019 ولوو، خودروی ایکس سی 40 به لحاظ زیباشناختی مجذوب کنندهیت بیشتری دارد، قسمت جلوپنجره و چراغ های ولوو ایکس سی 40 واقعاً زیبا طراحی شده و با شاسی بلند با ابهتی طرف هستیم که در اولین نگاه شما را عاشق خود می نماید.

ناگفته نماند به هر اندازه که ولوو برای طراحی بیرونی ایکس سی 40 مایه گذاشته است برای طراحی داخلی این خودرو کم کاری نموده و با محیط معمولی طرف هستیم که حرفی در برابر سایر رقبا ندارد.

ولوو این خودروی زیبای مدل 2019 خود را دست خالی راهی بازار ننموده و این خودرو در دو مدل عرضه می گردد که یکی از آنها 187 اسب بخار نیرو و دیگری 248 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهند. تمامی مدل ها ولوو ایکس سی 40 از نوترین دستاورهای فناوری بهره می گیرند و امکانات پیشرفته ای را برای امنیت بیشتر راننده و سرنشین ها در این خودرو شاهد هستیم.

4. لندروور رنجروور ولار مدل 2019

خانواده خودروهای لندروور همواره هواداران زیادی داشته و این هواداران دائم از لندروور طراحی مجذوب کننده تری را طلب می کردند. از قرار معلوم لندروور با معرفی مدل 2019 خودروی رنجروور ولار به درخواست هواداران پاسخ گفته و با یکی از زیباترین رنجروورهای ساخته شده به وسیله لندروور طرف هستیم.

این شاسی بلند با ابهت به اندازه ای مجذوب کننده طرایح شده که در اولین قدرت و کارایی بالای این خودرو در فکر مخاطب تداعی می گردد. لندروور به همان اندازه که در طراحی بیرونی این خودرو وسواس داشته است برای طراحی داخلی رنجروور ولار مدل 2019 نیز سخت گیری نموده و با شاسی بلندی طرف هستیم که طراحی بیرونی و داخلی آن هیچ عیب و نقصی ندارد. لندروور رنجروور ملار از نوترین فناوری های روز جهان بهره گرفته و یک سیستم اینفوتیمنت با صفحه نمایش دوگانه را در این خودرو شاهد هستیم که امکانات آن به اندازه ای است که بدون شک راننده در اولین تعامل با این امکانات مجذوب ویژگی های این سیستم خواهد شد.

حتماً به خوبی می دانید که خودروهای رنجروور همواره به قدرت بالا معروف هستند و این خودرو نیز در مدل های مختلف برای مشتریانی که توقع های مختلفی از قدرت یک خودرو دارند عرضه شده است. مدل های مختلف لندروور رنجروور ولار مدل 2019 اندازه 247، 380 و 180 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهند.

5. کیا استینگر مدل 2019

کیا ممکن است در مدل استینگر 2019 خود به لحاظ زیبایی تغییرات زیادی را اضافه ننموده باشد اما اگر استینگر را بشناسید حتماً به خوبی می دانید مدل های قبلی این خودرو به اندازه ای مجذوب کننده و زیبا طراحی شده بود که استینگر 2019 نیازی تغییرات زیاد در قسمت طراحی ندارد.

در اولین نگاه به این خودرو، قدرت و سرعت در فکر مخاطب تداعی می گردد و کاملاً تعیین است با خودرویی طرف هستیم که رانندگی بسیار دلنشینی دارد. کیا در مدل 2019 استینگر نه تنها به طراحی بیرونی این خودرو توجه خاصی داشته است بلکه طراحی داخلی کیا استینگر 2019 نیز بسیار شیک و اشرافی اجرا شده و این خودرو کابین جاداری هم دارد.

به لحاظ امکانات پیشرفته کیا برای اینکه استینگر مدل 2019 از سایر همقطاران خود عقب نباشد فناوری های هوشمند نوی را در این خودرو به خدمت گرفته است. در کنار تمامی این موارد باید به طراحی هوشمندانه و زیبای قسمت عقب کیا استینگر 2019 نیز اشاره کنیم، این طراحی باعث تا خودرو در کنار حفظ زیبایی، صندوق عقب بسیار جاداری را در اختیار راننده قرار دهد.

مدل های پایه کیا استینگر 2019 از پیشرانه توربوشارژ چهارسیلندری با 255 اسب بخار نیرو بهره می گیرند و مدل جی تی این خودرو از یک پیشرانه دوگانه توربو از نوع V6 بهره گرفته است که 365 اسب بخار نیرو فراوری می نماید.

6. بی . ام . و سری 8 مدل 2019

بی . ام . وی سری 8 برای هواداران قدیمی خودروهای بی . ام .و، محصولی کاملاً شناخته شده است و باخبر شدیم بعد از 20 سال بی . ام . و این خودرو افسانه ای را دوباره با طراحی نو و ظاهری امروزی راهی بازار نموده است. بی . ام . و سری 8 مدل 2019 به اصول طراحی سنتی این خودرو پایبند بوده و همین امر نیز باعث شده تا این مدل نو بی. ام .و مجذوب کنندهیت اصیل و کلاسیک داشته باشد.

در کنار طراحی بیرونی، بی . ام . و برای مدل 2019 این خودرو ظرافت زیادی به خرج داده و بی . ام . و سری 8 طراحی داخلی شیک و اشرافی دارد و لوازم داخل این خودرو از برترین مواد ساخته شده اند.

جالب اینجاست که بی . ام . و سری 8 به عنوان یک خودروی بسیار سریع و چابک نیز شناخته می گردد و موتور دوقلوی توربوی V8 این خودرو 523 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد تا به راحتی در عرض کمتر از 3.5 ثانیه به سرعتی معادل 100 کیلومتر دست پیدا کند.

در حال حاضر مدل کوپه و کروکی این خودرو راهی بازار شده است و با توجه به محبوبیتی که بی. ام . و سری 8 دارد انتظار می رود در آینده شاهد مدل های دیگری نیز با پیشرانه های متفاوت از این خودرو باشیم.

7. شورولت کوروت زد . آر. وان مدل 2019

هواداران برند کوروت به خوبی می دانند که خودروی زد. آر . وان یکی از مجذوب کننده ترین کوروت هایی است که تا به امروز راهی بازار شده است، در سال 2019 نیز شاهد بازگشت باعظمت این خودرو هستیم. طبق معمول مدل 2019 شورورت کوروت زد. آر. وان خودروی بسیار قدرتمندی است و شورولت برای این مدل یک پیشرانه سوپرشارژ V8 با 755 اسب بخار نیرو را تعبیه نموده است.

به لحاظ طراحی نیز کاملاً تعیین است شورولت، کوروت زد. آر.وان را به گونه ای طراحی نموده که قدرت این خودرو در نظرها تداعی گردد، این امر را می توان در طراحی اسپرت جلوی کوروت زد. آر. وان و بعلاوه بال عقب این خودرو مشاهده کرد.

این خودرو در مدل های مختلفی برای مصرف پایین سوخت عرضه می گردد و سیستم تعلیق سوخت آن برای گردش بهتر در پیچ ها بهینه سازی شده است. در نتیجه راننده به لطف پیشرانه قدرتمند شورولت کوروت زد. آر . وان در جاده جولان دهد.

8. آئودی آر 6 مدل 2019

اولین بار در سال 2014 بود که مدل مفهومی این خودرو را شاهد بودیم، از آن موقع چندین سال گذشت تا اینکه دست آخر آئودی آر 6 با طراحی نو و زیبایش هواداران را مجذوب خود کرد. این طراحی نو را در سایر خودروهای آئودی نیز شاهد خواهیم بود اما آئودی آر 6 اولین خودروی این برند پیروز است که از این طراحی نو بهره می گیرد.

در اولین نگاه به آئودی آر 6، نظر شما به جلو پنجره بزرگ و البته باابهت این خودرو جذب خواهد شد، این دقیقاً همان چیزی است که در مورد طراحی نو آئودی به آن اشاره نمودیم. چیدمان قرار گرفتن چراغ های ال ای دی و سایر قسمت ها در قسمت جلوی این خودرو نیز به اندازه ای دقیق و زیبا کار شده که هیچ جایی برای اشکال و ایراد باقی نمی گذارد.

هنر آئودی در مورد طراحی به همین جا ختم نمی گردد و وقتی نگاهی به داخل آئودی آر 6 داشته باشید تازه متوجه می گردد که این برند چه وسواسی برای طراحی داخلی این خودرو به خرج داده است. استفاده از برترین مواد، تودوزی بسیار شیک و اشرافی و بعلاوه سیستم اینفوتینمنت هوشمند و پیشرفته را می توان از ویژگی های شاخص داخل آئودی آر 6 دانست.

این خودرو با پیشرانه ای قدرتمند از نوع V6 عرضه می گردد و 335 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد تا به لحاظ سرعت و قدرت نیز آئودی آر 6 مدل 2019 از سایر رقبای خود چیزی کم و کسر نداشته باشد. به این نکته نیز بد نیست اشاره کنیم که آئودی ای 7 و ای 8 نیز از طراحی نو آئودی در مدل های 2019 بهره گرفته اند. در نتیجه در مجموع می توان گفت خودروهای 2019 آئودی به لحاظ زیبایی رقبا را به چالش می کشند.

9. فولکس واگن جتا مدل 2019

فولکس واگن نیز همچون آئودی برای خودروهای سال 2019 خود طرحی نو در انداخته و این طراحی را می توان به راحتی در فولکس واگن جتا مدل 2019 مشاهده کرد. بزر گ تر شدن جلوپنجره در فولکس واگن جتا را می توان از مهم ترین ویژگی های شاخص طراحی مدل نو این خودرو نام برد.

فولکس واگن برای اینکه جتا مدل 2019 از رقبای خود به لحاظ فناور ی های نو چیزی کم و کسر نداشته باشد در این مدل سیستم هوشمندی را برای مسیریابی تعبیه نموده و سیستم صدای این خودرو نیز کیفیت بسیار خوبی دارد.

تمامی مدل های فولکس واگن جتا مدل 2019 با پیشرانه چهارسیلندری توربوشارژ عرضه میشوند، این پیشرانه 147 اسب بخار نیرو دارد و در شهر و جاده های بیرون از شهر بسیار کم مصرف است.

10. مزدا سی . ایکس 5 مدل 2019

سلاطین خودروسازی با توجه به افزایش علاقه بازار به خودروهای شاسی بلند دائم طراحی این خودروها را تغییر می دهند و در این زمینه مزدا سی. ایکس 5 مدل 2019 را می توان یکی از زیباترین شاسی بلند های سال خطاب کرد.

زیبایی این خودرو هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کافی است نگاهی به مزدا سی .ایکس 5 داشته باشید تا مجذوب زیبایی این شاسی بلند خوش قد و بالا شوید. مزدا برای اینکه سی. ایکس 5 در برابر رقبا حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد این خودرو را تادندان به فناوری های نو مسلح نموده است. جالب است بدانید این شاسی بلند زیبای مزدا در آزمون های تصادف نیز امتیازهای بسیار خوبی گرفته و به عنوان یکی از امن ترین شاسی بلند های 2019 شناخته می گردد.

از زیبایی های این خودرو که بگذریم باید به پیشرانه آن اشاره کنیم که یک موتور نو توربوشارژ با توان 250 اسب بخار نیرو در این خودرو به چشم می خورد، سیستم اپل کار پلی و بعلاوه اندروید آتو برای تعامل خودرو با گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون ها و بعلاوه استفاده از چرم و چوب در داخل خودرو را می توان از دیگر ویژگی های مزدا سی . ایکس 5 نام برد.

11. رام 1500 مدل 2019

تجربه نشان داده است بزرگان خودروسازی توجه زیادی به اصول زیباشناختی در خودروهای پیکاپ ندارند و در طراحی این خودروها بیشتر به قدرت آن اهمیت می دهند اما داستان رام 1500 مدل 2019 فرق می نماید و این خودرو به لحاظ زیبایی در قسمت بیرون، ظاهری مجذوب کننده و مشتری پسند دارد. این طراحی به گونه ای اجرا شده که قدرت این پیکاپ نیز در اولین نگاه در فکر مشتری تداعی گردد.

از طرف دیگر به رغم اینکه بیشتر خودروسازان اهمیت زیادی به طراحی داخلی پیکاپ ها نمی دهند، در این خودرو با تودوزی بسیار باکیفیت طرف هستیم و سایر قسمت های داخلی آن نیز از مواد باکیفیت درست شده است. رام 1500 مدل 2019 رانندگی بسیار دلنشینی دارد و راننده زمانی که سوار بر این خودرو است، احساس می نماید یک خودروی خیابانی و خوش فرمان را سوار شده است و دشواری برای رانندگی با این خودرو ندارد.

صفحه نمایش 12 اینچی در قسمت جلو راننده و فناوری های پیشرفته دیگر را می توان از مواردی نام برد که در رام 1500 مدل 2019 اضافه شده است. این خودرو در دو مدل با پیشرانه V8 و قدرت 395 اسب بخار و پیشرانه V6 با قدرت 305 اسب بخار عرضه شده است و به عنوان یک پیکاپ، مصرف بسیار کمی دارد.

12. لکسوس یو. ایکس مدل 2019

همان گونه که اشاره نمودیم این روزها بازار خودروهای شاسی بلند حسابی داغ است و بازار شاسی بلند های ساب کامپنت داغ تر. در نتیجه لکسوس یو. ایکس به عنوان یک شاسی بلند لاچکری و لوکس در سال 2019 راهی بازار شده تا پاسخی از جانب برند لکسوس برای این قسمت از بازار باشد.

در مورد طراحی لکسوس یو. ایکس مدل 2019 می توان به جلو پنجره باابهت این خودرو اشاره نمود که درواقع به امضای لکسوس تبدیل شده و در سایر خودروهای نو لکسوس نیز چنین جلوپنجره ای را مشاهده می کنیم.

وقتی صحبت از یک خودروی لاکچری به میان می آید کاملاً تعیین است که انتظار داشته باشیم این خودرو از تجیزات داخلی باکیفیتی نیز بهره بگیرد، خوشبختانه این قضیه در مورد لکسوس یو. ایکس مدل 2019 کاملاً صدق می نماید و لکسوس مواد بسیار باکیفیتی را برای ساخت قسمت های داخلی این شاسی بلند لاچکری به خدمت گرفته است.

تا اینجا از خوبی های لکسوس یو . ایکس برای شما گفتیم اما انصافاً نمی توان از بدی های این خودرو نیز گذشت چرا که این شاسی بلند لاچکری سیستم اینفوتینمنت درست و درمانی ندارد و تعامل با آن بسیار مشکل است، از طرف دیگر پیشرانه ای که لکسوس برای این خودرو در نظر گرفته نسبت به سایر شاسی بلند های ساب کامپکت 2019، پیشرانه ضعیفی است و چنگی به دل نمی زند. با این حساب امیدواریم با بهینه کردن این موارد در مدل 2020 این خودرو شاهد یک شاسی بلند لوکس و پرقدرت از جانب لکسوس باشیم.

13. مرسدس بنز کلاس ای مدل 2019

امکان ندارد جایی از زیبایی طراحی های خودرو صحبت به میان بیاوریم و اشاره ای به خودروهای زیبای مرسدس بنز نداشته باشیم. خوشبختانه در سال 2019 نیز محصولات بسیار زیبایی از جانب مرسدس بنز راهی بازار شده اند اما در میان این خودروها نمی توان از زیبایی مرسدس بنز کلاس ای چشم پوشید.

این خودرو نه تنها به لحاظ طراحی در قسمت بیرون بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است بلکه داخل مرسدس بنز کلاس ای نیز با تجهیزات بسیار باکیفیت و لوکسی طرف هستیم که ظاهری اشرافی به این سدان زیبای مرسد س بنز داده است. در واقع می توان تجهیزات داخلی کابین مرسدس بنز کلاس ای را نقطه قوت این خودرو دانست و به تعبیه کردن دو صفحه نمایش 12.3 اینچی که هرکدام از آنها امکانات خاصی را در اختیار راننده قرار می دهند اشاره نمود. فناوری های داخل مرسدس بنز کلاس ای به اندازه ای است که اگر سوار این خودرو شوید فکر می کنید با خودرویی که از آینده آمده طرف هستید.

این خودرو به یک پیشرانه توربوشارژ مجهز است و 188 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد، در حال حاضر مرسدس بنز کلاس ای مدل 2019 راهی بازار نشده اما با توجه به سابقه ای که از مرسدس بنز سراغ داریم بدون شک با یک سدان لاچکری و البته بسیار گران قیمت طرف خواهیم بود.

14. کادیلاک سی. تی 4 مدل 2019

علاقه مندان به خودرو می دانند کادیلاک خودروی زشتی تا به امروز طراحی ننموده و هرچه این برند راهی بازار نموده زیبا و مجذوب کننده است، کادیلاک سی. تی 4 مدل 2019 نیز به عنوان یک شاسی بلند ساب کامپکت لاکچری از جانب کادیلاک راهی بازار شده تا این برند در گروه شاسی بلند های ساب کامپکت مشتری های خود را راضی نگه دارد.

اگر به شاسی بلند های کادیلاک علاقه داشته باشید با اولین نگاه به کادیلاک سی. تی 4 متوجه شباهت هایی میان این خودرو و کادیلاک سی. تی 5 خواهید شد. البته سی. تی 4 نسبت به مدل بزرگ ترش طراحی پهن تری برای جلوپنجره به خدمت گرفته و چراغ های این خودرو نیز زیبا تر به نظر می رسند.

در مورد طراحی داخلی نیز به حضور یک صفحه لمسی در داشبورد می توان اشاره نمود که تعامل راننده با سیستم اینفوتینمنت این خودرو را برعهده دارد، در کنار این موارد کادیلاک سعی داشته تا این شاسی بلند لاچکری در قسمت عقب فضای بسیار خوبی را برای سرنشینان تأمین کند و به این لحاظ با یک خودروی جادار و بزرگ طرف هستیم.

تمامی مدل های کادیلاک سی . تی 4 در سال 2014 با پیشرانه ای توربوشارژ که 237 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد راهی بازار می شوند و به جعبه گیربکس اتوماتیک با 9 دنده مجهز هستند. نسخه پایه این خودرو با سیستم انتقال نیرو به چرخ های جلو عرضه شده اما نسخه ای از کادیلاک سی. تی 4 با انتقال نیرو به چهار چرخ نیز در بازار موجود است.

15. آکورا آر . دی . ایکس مدل 2019

تجربه نشان داده که برند آکورا در مورد تغییر طراحی خودروهای خود همواره جانب احتیاط را نگه می دارد و زیاد با جسارت عمل نمی نماید، در نتیجه مدل های مختلف خودروهای آکورا در طول چندین سال گذشته به لحاظ زیباشناختی تغییرات زیادی را شاهد نبوده اند، خوشبختانه این قضیه برای آکورا آر . دی . ایکس صدق نمی نماید و آکورا جهت مدل 2019 این خودرو دل به دریا زده است و طراحی نو و جسورانه ای را در این خودرو شاهد هستیم.

این طراحی در قسمت جلو و عقب آکورا آر . دی . ایکس کاملاً مشهود است و در داخل نیز شاهد بهینه سازی هایی هستیم که این خودرو را مجذوب کننده تر نموده است، در کنار این موارد به تعبیه کردن فضای لازم و راحت جهت سرنشینان نیز می توان اشاره نمود.

یک پیشرانه توربوشارژ چهارسیلندری که 272 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد و تعامل با سیستم اپل کار پلی را می توان از ویژگی های دیگر آکورا آر . دی . ایکس نام برد. این خودرو به لحاظ فناوری های پیشرفته نیز همچون سایر رقبا ژاپنی خود از لیست بلند و بالایی از امکانات پیشرفته بهره می برد.

16. آلفا رومئو جولیا مدل 2019

این روزها آنقدر خودرو از جانب برندهای مختلف فراوری می گردد که برخی از آنها شباهت های زیادی به یکدیگر دارند اما داستان خودروهای آلفا رومئو جولیا فرق می نماید و این خودرو طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و همین امر نیز باعث زیبا تر شدن آلفا رومئو جولیا نسبت به سایر سدان های بازار شده است.

این سدان شیک و چابک، هندلینگ بسیار خوبی دارد و افرادی که از آن سواری گرفته اند مدعی هستند رانندگی آن به اندازه ای شیرین و دلچسب است که کمتر می توان با سایر سدان های همرده اش مقایسه کرد.

تمامی خودروهای آلفا روئمو جولیا مدل 2019 به سیستم های اپل کار پلی و اندروید آتو مجهز شده اند و صفحه نمایش لمسی، تودوزی چرم و بسیار شیک، سیستم صدای هارمان کاردون و نوترین فناوری های روز جهان برای امنیت بیشتر رانندگی را می توان از ویژگی هایی دانست که در این سدان شیک و زیبای آلفا رومئو به چشم می خورد.

در این قسمت به انتهای لیست زیباترین خودروهای 2019 رسیدیم، همان گونه که در ابتدا هم اشاره نمودیم توجه سلاطین خودروسازی به زیبا ترکردن طراحی خودروها باعث شده تا سال به سال شاهد خودروهای مجذوب کننده تری باشیم که طراحی آنها بیشتر به دل می نشیند. در نتیجه در انتها پیشنهاد میکنیم اگر شما هم از آن دسته هواداران خودرویی هستید که نگاه زیباپسندانه ای دارند و خودروی زیبایی را در سال 2019 می شناسید، در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از این خوردو زیبا و تعیینات آن بگویید.

منبع: cars.usnews

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 43563

به "زیباترین خودرو های سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین خودرو های سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید