سانتورینی به رنگ اقیانوس

به گزارش مجله آزمون اول، یونان یکی از زیباترین کشورهای دنیا بوده که در محل تلاقی سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا قرار گرفته است. این کشور جزیره های دیدنی بسیاری دارد که زیباترین آن ها سانتورینی است. جزیره ای به رنگ آبی اقیانوس که در قلب دریای اژه قرار گرفته است و در مقاطع مختلف سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. سانتورینی علیرغم اینکه یک جزیره لوکس است و اغلب گردشگرانی آن را به عنوان مقصد سفر انتخاب می نمایند که قصد تجربه کردن سفری لوکس را دارند، اما بک پکرها هم این جزیره رویایی را در سفری ارزان قیمت تجربه می نمایند. امکان کمپینگ و وجود هاستل های ارزان قیمت بسیار این امکان را به علاقمندان داده که این جزیره لوکس را به عنوان مقصد برای سفرهای کوله گردی و ارزان قیمتشان انتخاب نمایند.

سانتورینی به رنگ اقیانوس

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

سانتورینی در کنار هتل ها و رستوران های لوکس، سواحلی زیبا و پاکیزه و روستاهایی با معماری اصیل و مردمانی دارد که هنوز هم حتی شیوه حمل و نقلشان هم به شیوه سنتی است این فضا برای کسانی که به سفرهای فرهنگی علاقه دارند و کمی تفریح و طبیعت را هم می پسندند، جذابیت های خاص خود را دارد.

جزیره زیبای سانتورینی که در فاصله ای نزدیک به 200 کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی یونان قرار گرفته، در سال 2011 به عنوان زیباترین جزیره دنیا معرفی گردید. بهترین فصل سفر به این جزیره رویایی روزهای بهاری سال است. روزهایی که می توانید از چشم انداز با طراوت این جزیهر لذت ببرید، بدون اینکه گرمای آفتاب یا رطوبت بالای هوا کلافه تان کند.

یکی از دیدنی های جزیره آتشفشانی است که نقش پررنگی در شکل امروزی جزیره داشته است. آتشفشان سانتورینی به روایتی در حدود 3600 سال پیش فوران کرد و این جزیره را که پیش از این فوران شکلی مدور داشت، تبدیل به سرزمینی شبیه به هلال ماه کرد که در میان آن خلیجی بزرگ قرار گرفته است. علاوه بر این چند جزیره آتشفشانی هم در دل سانتورینی نتیجه همین فوران عظیم است که امروز به عنوان بخشی از جذابیت های گردشگری جزیره زیبای سانتورینی به شمار می رود.

منبع: همگردی
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2119

به "سانتورینی به رنگ اقیانوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتورینی به رنگ اقیانوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید