سرویس تاکسی خودران وایمو برای عموم مردم فراهم شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این خبر در حالی منتشر می گردد که وایمو مجوز استفاده از خودروی خودران بدون راننده را از اداره وسایل موتوری کالیفرنیا دریافت نموده است. به این ترتیب شرکت مذکور می تواند برای سرویس های خودران مانند ارائه محموله در سانفرانسیسکو هزینه دریافت کند. این دستاورد، گامی در جهت به کارگیری تاکسی های خودران در این استان به شمار میرود.

سرویس تاکسی خودران وایمو برای عموم مردم فراهم شد

وایمو زیرمجموعه آلفابت (شرکت مادر گوگل) است و پیش از این سرویس خودران را فقط در طرحی با یاری آزمایش نمایندگان معتبر در مرکز شهر فینیکس اجرا نموده بود. آزمایش نمایندگان معتبر اجازه نداشتند تجربیات خود از تست این سرویس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا درباره آن با خبرنگاران صحبت نمایند. بعلاوه آنها یک توافقنامه عدم افشاء اطلاعات نیز امضا نموده بودند.

ارائه سرویس وایمو در مرکز شهر فینیکس برای هر فردی که برنامه را دانلود و در منطقه سرویس رسانی شرکت از آن استفاده می نماید، امکان می دهد تا با پرداخت هزینه سوار یکی از خودروهای برقی جگوار I-Pace شوند و سرویس تاکسی بدون راننده را تجربه نمایند.

در اوایل ماه جاری وایمو طرح تاکسی خودران را با حضور راننده ای در صندلی جلو در مسیر فرودگاه تا مرکز شهر فینیکس اجرا کرد.

ناوگان خودران این شرکت شامل 700 خودرو است که بعضی از آنها جگوار I-Pace و بعضی دیگر مینی ون های کرایسلر پاسیفیکا و بعلاوه کامیون های Class8 هستند.

این خودروها در آریزونا، کالیفرنیا و تگزاس قرار دارند و برای عملیات های تست و تجاری سازی به کار می روند.

وایمو تصمیم دارد در ماه های آینده سرویس های خود را در بخش های دیگر شهر فینیکس توسعه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 38912

به "سرویس تاکسی خودران وایمو برای عموم مردم فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس تاکسی خودران وایمو برای عموم مردم فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید