سنجش قند خون بدون درد و خونریزی ، ثبت شبانه روزی شرایط گلوکز ، دارای سنجشگر اتوماتیک و دقیق

به گزارش مجله آزمون اول، گروهی از پژوهشگران نوعی سیستم سنجش قند خون ایجاد نموده اند که می تواند شرایط قند خون را بدون هیچ درد و سوزنی به شکل شبانه روز ثبت کند. این ایده مجذوب کننده شامل یک دستگاه سنجشگر و ابزار ردیابی قند خون است.

سنجش قند خون بدون درد و خونریزی ، ثبت شبانه روزی شرایط گلوکز ، دارای سنجشگر اتوماتیک و دقیق

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، میلیون ها نفر باید هر روز مقدار گلوکز خون خود را آنالیز نمایند و این گرفتن نمونه خون می توانند دردناک و تحریک نماینده باشند.

یکی از رایج ترین روشها که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد یک ابزار سنجشگر است که شامل یک سوزن کوچک ،برای به دست آوردن یک نمونه خون می گردد.

سیستم کنترل گلوکز FreeStyle Libre یک سنسور تازه قند خون است که می تواند به بیماران یاری کند تا این روند را از بین ببرند. درواقع سیستم کنترل گلوکز FreeStyle Libre شامل یک سنسور کوچک است که به طور اتوماتیک قند خون شما را مقدار گیری می نماید و به طور مداوم در تمام طول روز و شب اطلاعات مرتبط با قند را ذخیره می نماید. این سیستم می تواند به وسیله یک اسکنر پوشیدنی و در عرض یک ثانیه شرایط قند شما را ثبت کند.

علاوه بر این، سیستم FreeStyle Libre در برابر آب مقاوم است، بنابراین می توان آن را در حالی که در حال دویدن، شنا و یا ورزش هستید هم بهره ببرید. این موضوع باعث می گردد دستگاه مذکور به طور چشمگیری نسبت به دستگاههای مشابه موجود در بازار ارجحیت داشته باشد.

برای استفاده از این سیستم، کاربر باید سنسور کوچک دستگاه را روی بازوی خود نصب کند. این سنسور بسیار کوچک؛ کوچکتر از 1.5 اینچ است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 39426

به "سنجش قند خون بدون درد و خونریزی ، ثبت شبانه روزی شرایط گلوکز ، دارای سنجشگر اتوماتیک و دقیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش قند خون بدون درد و خونریزی ، ثبت شبانه روزی شرایط گلوکز ، دارای سنجشگر اتوماتیک و دقیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید