سپاهان بزرگترین بازنده لیگ است، فرهاد بخواهد بماند باید جام بیاورد! ، هم مجیدی تحت فشار است هم قلعه نویی

به گزارش مجله آزمون اول، احمد جمشدیان پیشکسوت استقلال گفت: با وجود فشار هایی که در این مدت بر فرهاد آمده او باید در یکی از این سه جام یک نتیجه خوبی بگیرد تا این مربی جوان بتواند روی مربیگری فصل بعدش در استقلال حساب باز کند.

سپاهان بزرگترین بازنده لیگ است، فرهاد بخواهد بماند باید جام بیاورد! ، هم مجیدی تحت فشار است هم قلعه نویی

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های استقلال و سپاهان روز شنبه 11 مرداد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند. ملاقاتی سنتی بین دو تیم تهرانی و اصفهانی که همواره برای هواداران هر دو تیم از حساسیت ویژه یا برخوردار بوده اما این بار که تیم های صدرجدولی در کوشش برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ هستند از حساسیتی بیشتر برخوردار شده است.

احمد جمشیدیان بازیکن اسبق استقلال و سپاهان در گفت و گو با دانشجو، درباره ملاقات حساس شنبه آینده این دو تیم حرف زد که چند روز پس از آن باید در جام حذفی هم به مصاف هم بفرایند.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* ملاقات حساس دو تیم استقلال و سپاهان را چطور پیش بینی می کنید؟

- با توجه به اینکه قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است و البته از هفته ها قبل هم مسجل بود الان این دو باشگاه دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و هدف بعدی شان رسیدن به جام حذفی است که اتفاقا آنجا هم یک بازی رودررو با یکدیگر دارند تا سهمیه مستقیم آسیا را بگیرند. ضمن اینکه هر دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایطی تقریبا شبیه به هم دارند و در دور رفت نتایج خوبی نگرفته اند.

* فضای فعلی را برای فرهاد به چه صورت می بینید؟

- با وجود فشارهایی که در این مدت بر فرهاد آمده او باید در یکی از این سه جام یک نتیجه خوبی بگیرد تا این مربی جوان بتواند روی مربیگری فصل بعدش در استقلال حساب باز کند.

* قلعه نویی هم با نتایجی که در سپاهان گرفته برای این ملاقات شرایط خوبی ندارد؟

- خیر! امیر فصل قبل در بدترین شرایط سپاهان را گرفت و نتیجه بدی هم با این تیم نگرفت ولی باید گفت در فصل جاری نسبت به هزینه و امکاناتی که در اختیار تیمش قرارداده شد او بازنده اصلی لیگ برتر است. چون این تیم با بازیکنانی که جذبش شد لایق قهرمانی بود ولی پرسپولیس در مسابقات گوی قهرمانی را از این تیم ربود و حالا امیر در اندیشه جبران این شکست عظیم در لیگ با کسب سهمیه و رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است.

* نقطه قوت سپاهان چیست؟

- این تیم روی هوا خیلی سخت گل می خورد. با وجود پیغام نیازمند و عناصر دفاعی سپاهان این تیم سازمان دفاعی خوبی دارد. در ضمن این تیم روی ارسال ها خیلی به گل رسیده و از این حیث تیم خطرناکی روی شش قدم حریفانش است.

* استقلال چطور؟

- استقلال در عمق دفاع ضعف دارد و بیشتر گلهایش را از همان نقطه دریافت می نماید. با وجود مصدومیتها و محرومیتهای بازیکنان، فرهاد مجیدی نتوانسته سازمان دفاعی تعیین و ثابتی داشته باشد برای همین از این نقطه آسیب پذیر است. ولی در خط هافبک استقلال خلاقترین بازیکنان لیگ را دارد و در خط حمله بازیکنانی برّنده و گلزن دارد.

*بازی را در میانه زمین با درگیری هافبک ها پیش بینی می کنید؟

- فکر نمی کنم درگیرانه باشد. اتفاقا فوتبال زیبایی از آب درخواهد آمد. ملاقاتهای این دو تیم همواره پرگل بوده است. فرهاد که همواره گفته دوست دارد تیمش 2-3 برنده گردد تا 0-1 که یعنی عاشق بازی هجومی است و امیرقلعه نویی هم با فشارهای که این روزها تحمل می نماید به هیچ وجه به تساوی فکر نمی نماید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14218

به "سپاهان بزرگترین بازنده لیگ است، فرهاد بخواهد بماند باید جام بیاورد! ، هم مجیدی تحت فشار است هم قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان بزرگترین بازنده لیگ است، فرهاد بخواهد بماند باید جام بیاورد! ، هم مجیدی تحت فشار است هم قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید