شمسایی: دست مسئولان باشگاه گیتی پسند برای انتخاب سرمربی باز است، کشاورز یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره مسائل مختلفی پیرامون این تیم توضیحاتی را بیان نمود.

شمسایی: دست مسئولان باشگاه گیتی پسند برای انتخاب سرمربی باز است، کشاورز یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت وگو با، بعد از نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم به اسم سرمربی روی نیمکت گیتی پسند خواهد نشست یا جدا خواهد شد، گفت: من سال گذشته قراردادی با باشگاه گیتی پسند بستم و تا آخرین روز بازی ها هم به همراه کادرم تمام تلاشمان را برای پیروزیت این تیم به کار گرفتیم. سال جاری از نظر فوتبالی اتفاقات بالا و پایین زیادی برای من افتادند. به هر حال مسابقات لیگ برتر سال جاری تمام شد. باشگاه گیتی پسند یک مجموعه بسیار عظیمی است که با یک تیم بسیار حرفه ای در آن کار کردم. از اعضای هیئت مدیره گرفته تا مالک باشگاه، لحظه به لحظه کار های ما را زیر نظر داشتند و هر امکاناتی که می خواستیم را در اختیار ما قرار دادند. به همین علت هیچ عذر و بهانه ای ندارم؛ زیرا با یک مجموعه بسیار حرفه ای کار کردم. قرارداد من با باشگاه گیتی پسند دیگر تمام شده و دست مسئولان این باشگاه برای انتخاب سرمربی باز است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اضافه نمود: ماندن یا نماندن من در گیتی پسند، اصلا مهم نیست. مهم آن است فردی که می خواهد در یک مجموعه کار کند با صداقت باشد. من هم سعی کردم به همراه همکارانم این کار را انجام دهم. به هر حال سال جاری اتفاقات بسیار عجیب و غریبی برای من افتاد که در این 20 و اندی سال زندگی ام تا به حال چنین تجربه ای را کسب ننموده بودم. مثلا به یک باره 5 نفر از بازیکنانم مصدوم شدند که دیگر نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

شمسایی بیان نمود: ما روز اول تمام بازیکنانی که مد نظرمان بودند را توانستیم به خدمت بگیریم. وقتی پیروز شدیم 16 بازیکن تاپ برای تیممان بگیریم با کادرم صحبت کردم که حالا چگونه 12 بازیکن را برای بازی ها انتخاب کنم. وقتی بازی های لیگ به روز های سرانجامی رسید، به زور تعداد بازیکنانم به 10 نفر می رسیدند. در هر صورت این مسائل هم جزئی از زندگی است و باید با آن کنار می آمدم. خدا را شاکرم که تمام توانم را برای پیروزیت گیتی پسند به کار گرفتم. به هر حال فوتبال همین است و همان طور که گفتم باشگاه گیتی پسند حق دارد هر سرمربی که مد نظرش است را انتخاب کند؛ زیرا دست مسئولان این باشگاه برای انتخاب سرمربی باز است.

با وجود بازیکنان ملی پوش زیادی که در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مصدوم شده اند، معلوم نیست که این بازیکنان به جام جهانی می رسند یا خیر؛ شمسایی درباره این موضوع گفت: من با یکی از پزشکان عظیم کشورمان صحبت می کردم و او به من گفت وقتی کرونا در تمام جهان شیوع پیدا کرد، باعث شد مصدومیت ها هم افزایش پیدا نمایند. باشگاه های عظیم فوتبال جهان مثل لیورپول، چلسی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم بعد از شیوع کرونا تعداد بازیکنان مصدومشان افزایش پیدا کرد. این موضوع در کشور ما هم به وجود آمد و شاید بتوان گفت بنده نسبت به دیگر تیم ها بد شانس تر بودم؛ زیرا در طول فصل بازیکنان عظیمی مثل قدرت بهادری، وحید شفیعی، میثم برمشوری، بهروز جعفری و سروش احمجهان را از دست دادم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اسم کرد: مهدی کریمی، بازیکن ارزشمند تیم ملی که در سن ایچ ساوه بازی می نماید هم به خاطر پارگی رباط صلیبی پا فصل را از دست داد. در مجموع من مطمئن هستم بازیکنان مد نظر ناظم الشریعه، همگی سالم هستند. درست است که در تیم ما 4 بازیکن ملی پوش مصدوم هستند، اما هیچ موقع فوتسال با 4، 5 بازیکن جلو نمی رود. به هر حال تا آغاز جام جهانی زمان زیادی به جای مانده است و بازیکنان می توانند تا آن زمان استراحت نموده و خودشان را برای این رقابت ها به خوبی آماده نمایند. امیدوارم برنامه هایی که ناظم الشریعه برای مسابقات جام جهانی در فکر دارد، به خوبی اجرا شده و فدراسیون فوتبال هم باید تمامی امکاناتی که سرمربی تیم ملی می خواهد را در اختیار او قرار دهد.

شمسایی درباره بازی های محبت آمیز تیم ملی که قرار است قبل از آغاز مسابقات جام جهانی انجام شوند، بیان نمود: امیدوارم بازی های محبت آمیز ای که کمیته فوتسال برای تیم ملی برنامه ریزی نموده، عملیاتی شوند. بالاخره باید قبول کنیم که جهان درگیر کرونا است. وقتی می گویند شیوه کنترل کرونا در اروپا با آسیا فرق دارد، در همین موضوع دیده می گردد. حدود 20 روز پیش بود که مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به سرانجام رسید. آن هم در شرایط سخت شیوع کرونا، اما از آن طرف می بینیم که در آسیا مسابقات جام ملت ها به کل لغو می شوند. این همان تفاوت هایی است که شیوع کرونا در اروپا و آسیا به وجود آورده است. در هر صورت امیدوارم بازی های محبت آمیز ای که کمیته فوتسال برای تیم ملی در نظر گرفته، به خوبی عملیاتی شده تا بتوانیم با دست پر به جام جهانی برویم. حتی من شنیده ام مسئولان فدراسیون فوتبال بودجه ای را هم برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته اند تا ملی پوشان بتوانند خودشان را به خوبی برای مسابقات جام جهانی آماده نمایند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره این که قرار است محمد کشاورز هم به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد، گفت: محمد کشاورز یکی از برترین بازیکن های تاریخ فوتسال ایران است. در کنار ناظم الشریعه وجود افرادی چون محمدرضا حیدریان و محمد کشاورز می تواند تجربه نیمکت تیم ملی را به واسطه بازی کردن این مربیان در جام جهانی بسیار بالا ببرد. به نظر من کشاورز می تواند یاری حال بسیار خوبی برای ناظم الشریعه در مسابقات جام جهانی باشد. دستیاران ناظم الشریعه از نظر اسمی آدم های بسیار عظیمی هستند و می توانند پتانسیل نیمکت تیم ملی را در بازی های جام جهانی بسیار بالا ببرند.

شمسایی درباره نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: سال جاری لیگ برتر فوتسال خیلی خوب و مجذوب کننده برگزار گردید. مهره های تاثیرگذار زیادی در تیم ها وجود داشتند که باعث شد کیفیت رقابت های لیگ، بسیار بالا برود. در هر صورت وقتی شما در هر بازی هیچ حاشیه امنی برای برد ندارید و ثانیه ها در بازی تاثیرگذار هستند، نشان می دهد که کیفیت مسابقات لیگ سال جاری چقدر بالا بود. بازی های لیگ برتر سال جاری در 2 گروه 7 تیمی آغاز شد و بعد از آن رقابت ها شکل دوره ای به خود گرفت. اول به آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال به خاطر برنامه ریزی های خوبی که برای مسابقات انجام داد، یک خسته نباشید جانانه عرض می کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان توضیح داد: بعلاوه به تمامی تیم هایی که از روز اول تا آخرین روز جنگیدند، خسته نباشید می گویم. در آخر هم یک خسته نباشید ویژه عرض می کنم به مجموعه عظیم باشگاه مس سونگون اعم از کادر فنی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه که توانستند در مسابقات لیگ برتر اسم قهرمانی را به دست آورند. دوم هم به سعید احمد عباسی، بازیکن تیمم تبریک می گویم که پیروز شد اسم آقای گلی رقابت های لیگ را از آن خود کند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28111

به "شمسایی: دست مسئولان باشگاه گیتی پسند برای انتخاب سرمربی باز است، کشاورز یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی: دست مسئولان باشگاه گیتی پسند برای انتخاب سرمربی باز است، کشاورز یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید