صعود سیفی و آهنگریان به یک چهارم نهایی، برنز صبری قطعی شد

به گزارش مجله آزمون اول، رقابت های ووشو قهرمانی جهان با کسب سه پیروزی دیگر برای سانداکاران ایران و قطعی شدن یک مدال برنز برای یوسف صبری پیگیری شد.

صعود سیفی و آهنگریان به یک چهارم نهایی، برنز صبری قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه روز دوم از پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان که به میزبانی چین در شهر شانگهای جریان دارد، مبارزات اوزان 65، 70 و 75 کیلوگرم مردان برگزار شد. در این بخش هر سه سانداکار ایران رقبای خود را شکست دادند.

در وزن 65 کیلوگرم عرفان آهنگریان در پیکار با عبدل هریس صوفیان از اندونزی در دو راند متوالی به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد. وی روز گذشته جانتان سوزا از برزیل را شکست داده بود. آهنگریان برای صعود به نیمه نهایی وان ویت از ویتنام را پیش رو دارد.

محسن محمد سیفی سرگروه تیم ملی کشورمان که دور نخست استراحت داشت در نخستین مبارزه خود در وزن 75 کیلوگرم ریوجا از اندونزی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی برای صعود به نیمه نهایی باید با برنده مبارزه مکزیک و کره جنوبی پیکار کند.

در وزن 75- کیلوگرم یوسف صبری در دومین مبارزه خود بنبدرا از فرانسه را از پیش رو برداشت. صبری در مبارزه نخست خود مازخان از پاکستان را شکست داده بود. وی تا کنون مدال برنز خود را قطعی کرده و برای صعود به دیدار نهایی تاوارس پدرو از مکزیک را پیش رو دارد.

در ادامه مبارزه امروز و در نوبت عصر آهنگریان در وزن 65 کیلوگرم با وان تیت از ویتنام، مریم هاشمی در مبارزه نهایی وزن 75 کیلوگرم با پونام از هند، شهربانو منصوریان برای کسب مدال طلای وزن 70 کیلوگرم با کریستینا دی اولویرا از برزیل و الهه منصوریان در مرحله نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم با سلماح لیدا از لبنان مبارزه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3441

به "صعود سیفی و آهنگریان به یک چهارم نهایی، برنز صبری قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سیفی و آهنگریان به یک چهارم نهایی، برنز صبری قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید