ضرورت تسریع در معین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی استان مرکزی

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر معین تکلیف کالاهای دپو شده در انبارهای اموال تملیکی در اسرع وقت تاکید نمود.

ضرورت تسریع در معین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی استان مرکزی

بهروز اکرمی روز دوشنبه 27 بهمن در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی اظهار کرد: کالاهای قاچاق انبار شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی باید در کوتاه ترین زمان به فروش برسد یا راهکاری برای ساماندهی آنها در نظر گرفته گردد. نگهداری این اموال هزینه های زیادی به همراه دارد و در بعضی موارد احتیاج نیست منتظر صدور حکم ماند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه لوازم بهداشتی و مواد غذایی موجود درانبارها فاقد گواهی مبداء هستند در نتیجه دانشگاه علوم پزشکی نمی تواند مجوز فروش در داخل کشور را صادر کند، بنابراین باید از روز نخست برنامه ریزی لازم جهت جمع آوری این کالاها صورت گیرد تا مدت زیادی در انبار نماند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی توضیح داد: همچنین نهادهای قضایی و انتظامی باید با تعامل و همکاری اداره کل اموال تملیکی استان اقدامات لازم را در مورد مشخص تکلیف کالاهای دپو شده در انبار اموال تملیکی انجام دهند.

رییس پلیس امنیت مالی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: از 23 دی تا 24 بهمن در سطح استان مرکزی 361 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل 1820 دستگاه ماینر به ارزش 18 میلیارد تومان، لوازم یدکی خودرو به ارزش 10 میلیارد تومان، 109 هزار لیتر سوخت قاچاق، 61 دستگاه لوازم خانگی و ... کشف شده است.

محمدعقیل سلگی بیان نمود: در این خصوص 127 پرونده تشکیل و 127 نفر دستگیر و 63 دستگاه خودرو توقیف شده است. همچنین در این مدت 27 دستگاه خودروی شوتی نیز توقیف شده است.

امیر محمدپور رئیس سازمان اموال تملیکی استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به اینکه استان مرکزی در زمینه حجم کالاهای انبار شده جزو 8 استان نخست کشور است، گفت: در امسال در استان 900 پرونده در سازمان تشکیل شده که بیشترین تعدد پرونده در سال های گذشته بوده است. از سال گذشته تا به امروز 50 میلیارد کالا به فروش رسیده که 40 میلیارد آن مربوط به امسال است.

وی اضافه کرد: ورود کالا به سازمان راحت اما خروج آن احتیاجمند مجوزهای لازم و صدور حکم است و پیش از صدور حکم نمی توان اقدامی انجام داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21843

به "ضرورت تسریع در معین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تسریع در معین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید