عملیات القاعده در کراچی پاکستان خنثی شد

به گزارش مجله آزمون اول، پلیس پاکستان روز شنبه بیان کرد: نیروهای امنیتی با بازداشت یک تروریست وابسته به القاعده شاخه شبه قاره در شهر کراچی در جنوب این کشور توطئه عملیات خطرناک این گروه را خنثی کردند.

عملیات القاعده در کراچی پاکستان خنثی شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به نقل از رسانه های پاکستانی، پلیس کراچی گفت که تروریست القاعده طراح بمب گذاری نیز است که پیش تر بعضی از حملات تروریستی در پاکستان به ویژه در کراچی را سازماندهی نموده است.

براساس این گزارش، نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه گَداب واقع در شهر کراچی این عضو خطرناک گروه تروریستی القاعده شاخه شبه قاره را بازداشت نموده و طرح وی را قبل از هرگونه اجرای عملیات خرابکارانه در قلب مالی پاکستان خنثی کردند.

بازداشت عضو القاعده درحالی صورت گرفت که عمران خان نخست وزیر پاکستان ساعاتی پیش برای رسیدگی به شرایط کراچی پس از بارندگی های بی سابقه اخیر در این شهر که منجر به تلفات انسانی و خسارت های شدید مادی شده، وارد این شهر شد.

اول اردیبهشت ماه سال جاری نیز نیروهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان در جریان یک عملیات در کراچی در جنوب این کشور 4 تروریست وابسته به شاخه شبه قاره گروه القاعده را بازداشت کردند.

سخنگوی ارتش پاکستان روز هشتم اسفندماه گذشته خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی این کشور طی 3 سال و نیم گذشته بیش از یک هزار تروریست القاعده را بازداشت و یا در عملیات مختلف کشتند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14440

به "عملیات القاعده در کراچی پاکستان خنثی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات القاعده در کراچی پاکستان خنثی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید