عملیات برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت قم در حال اجرا است

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از عملیات برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت خلجستان قم اطلاع داد.

عملیات برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت قم در حال اجرا است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز چهارشنبه 21 شهریور ماه 97 در بازدید منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت اظهار کرد: فاز دوم برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.

او اضافه کرد: 12 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در استان قم وجود دارد. که از این تعداد 3 منطقه آن در بخش خلجستان قرار گرفته است.

یزدانی گفت: دشت بهشت پس از دهکده سلامت صبا دومین منطقه نمونه گردشگری بخش خلجستان است که در حال ساخت است، این منطقه در محیط خوش آب و هوای خلجستان قرار گرفته است که در آینده نزدیک این دهکده بسیار زیبا به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

او ادامه داد: با سیاست های حمایتی که سازمان میراث فرهنگی برای حمایت از سرمایه گذاران در نظر گرفته است امیدوار هستیم تا بتوانیم از طریق جذب گردشگر، در اشتغالزایی و کسب درآمد اقتصادی و توسعه استان قم گام های بلند و راسخ برداریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28

به "عملیات برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت قم در حال اجرا است" امتیاز دهید

1 کاربر به "عملیات برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت قم در حال اجرا است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت قم در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید