فردا آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا در انگلیس آغاز می شود

به گزارش مجله آزمون اول، فراخوانی برای داوطلبان شرکت در نخستین آزمایشات انسانی برای واکسن ویروس کرونا جدید در انگلیس صادر شده و فردا آزمایش واکسن مورد نظر انجام می شود.

فردا آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا در انگلیس آغاز می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فراخوانی برای داوطلبان شرکت در نخستین آزمایشات انسانی برای واکسن ویروس کرونا جدید در انگلیس اجرا شده و فردا آزمایش واکسن مورد نظر انجام می شود.

محققان دانشگاه آکسفورد می گویند در حال تولید واکسنی هستند که علی رغم اینکه آزمایشات اثر بخشی آن برای بهبود بیماران مبتلا به کووید-19 در جریان است، تا ماه سپتامبر یک میلیون نمونه از آن آماده خواهد شد.

محققان قرار است واکسن را روی 510 نفر در سنین 18 تا 55 سال آزمایش کنند؛ داوطلبان از شهرهای لندن، بریستول و ساوتهمپتون هستند.

کارشناسان باور دارند، واکسن بهترین راه برای ضرب و شتم ویروس در طولانی مدت خواهد بود؛ واکسنی که دانشمندان دانشگاه آکسفورد در حال توسعه آن هستند، سیستم ایمنی بدن را آموزش می دهد تا مانع گسترش یک بیماری از جمله کووید-19 شود.

امپریال کالج لندن و بیمارستان دانشگاه ساوتهمپتون از مردم خواستند که در این مطالعه شرکت کنند تا آزمایش این واکسن به طور گسترده انجام شود.

انتهای پیام/

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10556

به "فردا آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا در انگلیس آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا در انگلیس آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید