موج امیکرون به وسیله جمعیت جوان راهنمایی می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، نتایج یک آنالیز نو که اخیرا اجرا شده، بیانگر آن است که بیش از 70 درصد موارد امیکرون در میان افراد جوان تر از 40 سال بوده است.

موج امیکرون به وسیله جمعیت جوان راهنمایی می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از فایننشال تایمز، نتایج یک آنالیز نو که اخیرا در دانمارک اجرا شده، بیانگر آن است که بیش از 70 درصد موارد امیکرون در میان افراد جوان تر از 40 سال بوده است.

افزایش موارد ابتلا به سویه نو ویروس کرونا در دانمارک و انگلیس هشداری را به بقیه اروپا ارسال می نماید و شرایط کنونی دو کشور نشان می دهند که نوع نو ویروس کرونا چگونه باعث افزایش اندازه ابتلا و پذیرش در بیمارستان می گردد.

اپیدمیولوژیست ها می گویند، سویه امیکرون در این هفته به نوع غالب کروناویروس در دانمارک تبدیل خواهد شد که منجر به افزایش موارد بی سابقه ابتلا به ویروس می گردد و هشداری به بقیه اروپا در خصوص جهش مسری تر ارائه می دهد.

موارد ابتلا در دانمارک افزایش یافته و به سویه نو به شکستن رکورد روزانه مبتلایان به کووید 19 یاری نموده است. آژانس امنیت بهداشتی انگلیس اعلام نموده است که انتظار می رود سویه امیکرون تا اواسط دسامبر به سویه غالب در این کشور تبدیل گردد.

پل هانتر، استاد پزشکی در دانشگاه آنگلیای شرقی گفت: موارد ابتلا به نوع دلتا در انگلیس با سرعت کمتری نسبت به امیکرون در حال افزایش است، به این معنی که موارد ابتلا به سویه امیکرون ممکن است فرایند صعودی عجیبی را طی کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 31457

به "موج امیکرون به وسیله جمعیت جوان راهنمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج امیکرون به وسیله جمعیت جوان راهنمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید