فولاد حریف راحتی برای استقلال نیست، طرفداران حق دارند جام بخواهند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، در اولین بازی بعد از آغاز مجدد فصل نوزدهم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب ملاقاتی معوقه از هفته هفدهم از ساعت 21 روز چهارشنبه 4 تیر در اهواز به مصاف هم می فرایند که این ملاقات سهم زیادی در معادلات بالای جدول خواهد داشت و امتیازات آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

فولاد حریف راحتی برای استقلال نیست، طرفداران حق دارند جام بخواهند

مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: گرچه شرایط تیم ها نسبت به قبل از تعطیلات متفاوت است، اما با این وجود می گویم فولاد تیمی نیست که به راحتی دستهایش را مقابل هر حریفی بالا ببرد. به خصوص در ملاقاتهای خانگی آنها بسیار خطرناک هستند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان توضیح داد: فولاد به راحتی تسلیم استقلال نمی گردد چون گذشته از آن که خودشان هم برای کسب سهمیه آسیا به امتیازات این بازی احتیاج مبرم دارند، توان ایستادگی برابر آبی پوشان را هم دارند. اما از آن طرف هم باید بگویم استقلال هم اگر خواستار حفظ شانس خود برای قهرمانی است محکوم به پیروزی در این بازی است و باید کارش را در شروع مجدد لیگ با شکست دادن این حریف قدرتمند شروع کند.

وی افزود: شنیدم بعضی از مهره های استقلال به دلیل مصدومیت در این ملاقات حضور ندارند و این می تواند برای آنها مشکلاتی ایجاد کند. جدا از آنهایی که درگیر پارگی رباط صلیبی هستند، گویا یکی دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت های جزیی که دارند این بازی را از دست می دهند.

پیشکسوت آبی ها گفت: از نظر مصدومیت استقلال فصل خوبی را سپری نکرد و گویا این پدیده نامبارک هنوز با این تیم هست. نمی دانم مشکل از کجا بود که تعداد مصدومان این تیم زیاد شد، اما این اتفاق می تواند دلایل متعددی داشته باشد. در حال حاضر تنها می توان ابراز امیدواری کرد که از میزان این مصدومیت ها کاسته گردد.

پاشازاده خاطر نشان ساخت: هرچند در حال حاضر با صدر جدول فاصله گرفته ایم، اما این فاصله نباید منجر به دست کشیدن از کوشش برای قهرمانی گردد. یادمان نرفته که سالهای نسبتا زیادی از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر می گذرد و این طرفدار عاشقی که در سرما و گرما هرگونه هزینه را تحمل میکند تا از تیمش حمایت کند حق دارد خواستار قهرمانی و دریافت جام باشد. نباید هر سال به یک بهانه جام را از دست داد.

مدافع پیشین استقلال تاکید نمود: این تیم ابزار قهرمانی را در اختیار دارد. از بازیکنان خوب و باتجربه گرفته تا کادر فنی، زمین تمرین خوب و امکانات مناسب و از همه مهمتر این که مدیریت هم حمایت تمام قدی از کادر فنی دارد و همه احتیاجهای تیم را رفع نموده است.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13310

به "فولاد حریف راحتی برای استقلال نیست، طرفداران حق دارند جام بخواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد حریف راحتی برای استقلال نیست، طرفداران حق دارند جام بخواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید