فیلم نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود

به گزارش مجله آزمون اول، تهیه کننده سینما از فراهم کردن شرایط اکران فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار، همزمان با ایران در دو کشور کانادا و آمریکا اطلاع داد و گفت: در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.

فیلم نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین قاسمی یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی نفس در شرح چگونگی اکران این فیلم سینمایی در دو کشور کانادا و آمریکا گفت: شرکت فرهنگی و هنری نور تابان یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی نفس است که پخش این فیلم را به عهده دارد و توانسته است همزمان با ایران، شرایط پخش و اکران این فیلم را در دو کشور کانادا و آمریکا فراهم کند.

قاسمی درباره برنامه ریزی برای اکران فیلم نفس گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پخش کننده، بنا بر این است که فیلم نفس از تاریخ 22 مهرماه روی پرده برود و احتمالا این فیلم سینمایی در گروه سینمایی کوروش اکران می گردد.

تهیه کننده فیلم شیار 143 یادآور شد: همچنین با برنامه ریزی محمد صابری مدیرعامل شرکت نور تابان، طرح های ویژه ای جهت تبلیغات و اکران فیلم نفس در تهران و شهرستان داریم که می توان به اکران همزمان این فیلم در شهرهای بدون سینما اشاره نمود.

قاسمی تاکید نمود: زمان اکران فیلم شیار 143، تجربه پیروز نمایش همزمان فیلم در شهرهای بدون سینما را از سر گذراندیم؛ از همین رو همزمان با اکران فیلم نفس در تهران و شهرستان، در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.

این تهیه کننده سینمای ایران در خاتمه صحبت های خود با اشاره به نمایش فیلم نفس برای اهالی فرهنگ و هنر گفت: بعد از خاتمه جشنواره فیلم فجر و دریافت بازخورد مخاطب، تصمیم گرفتیم فیلم نفس را برای اهالی فرهنگ و هنر و فرهیختگان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... به نمایش بگذاریم تا بازخوردها را دریافت کنیم.

فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری نورتابان، ابوذر پورمحمد و محمدحسین قاسمی ساخته شده است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر که به دبیری محمد حیدری برگزار گردید، توانست سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را از آن خود کند و در ادامه در جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن دریافت کرد.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2533

به "فیلم نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید