قیمت آپارتمان تا 100 متر در تهران چند؟

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: درحالی که شیوع کرونا بازار اجاره مسکن را نیز مانند بسیاری از بازارهای دیگر به حالت نیمه تعطیل درآورده، موجران در چند روز اخیر راهکاری برای عبور از این شرایط به کار بسته اند.

قیمت آپارتمان تا 100 متر در تهران چند؟

جهت دریافت خدمات قیمت هر متر مربع بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران ، شیوع کرونا در تهران سبب شده بازار مسکن پایتخت شرایط خاصی را تجربه کند که هیچ شباهتی به ایام مشابه سال های گذشته ندارد. درحالی که هر سال در هر دو بخش بازار مسکن شامل خرید و اجاره، دمای معاملات متاثر از برنامه ریزی های مالی خانوارها قدری افزایش می یافت و بسیاری جابه جایی در اسفندماه یا خرید ملک را در این ماه به پایان می رساندند تا از عوارض تورم احتمالی یک سال بعد در امان بمانند، سال جاری کرونا شرایط را به شکل دیگری رقم زده و تمام بخش های بازار مسکن سوت و کور است. در بازاری که مستاجران قید جست وجو را زده اند یا به تمدید قرارداد روی آورده یا اینکه جست وجو را به زمانی که شرایط عادی در سطح شهر برقرار گردد، موکول نموده اند، موجران تصمیم گرفته اند قدری زودتر از موعد وارد عمل شوند. به این ترتیب آن دسته از موجرانی که قرارداد آنها در دو ماه آینده سررسید می گردد و قصد تمدید با مستاجر فعلی را ندارند یا واحدشان فعلا خالی از سکنه است، از همین روزهای پایانی سال به بنگاه های ملکی که روزهای فوق العاده خلوتی را پشت سر می گذارند، مراجعه نموده و واحدهای خود را فایل نموده اند. در واقع آنها با مشاهده رکود ناشی از کرونا در بازار اجاره، قدری زودتر از موعد وارد بازار شده اند تا به این ترتیب به این رکود پاتک بزنند و آسیب کمتری از این ناحیه متوجه آنها گردد. آنها امیدوارند پس از اتمام تعطیلات نوروز و در صورت موفقیت در مهار کرونا، فایل های اجاره با استقبال بیشتری از سوی تقاضای اجاره روبه رو گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6129

به "قیمت آپارتمان تا 100 متر در تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان تا 100 متر در تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید