مبتلا شدن 20 نفر از کادر اداری و درمانی دورود به کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، سرپرست بهداشت و درمان دورود از ابتلای 20 نفر از پرسنل اداری و درمانی این شهرستان به کرونا خبر داد.

مبتلا شدن 20 نفر از کادر اداری و درمانی دورود به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، امین ثروتی، در سخنانی به شرایط کرونایی شهرستان دورود استان لرستان اشاره و افزود: خوشبختانه عده ای از مبتلایان به کووید19 درمان شدند و به آغوش خانواده بازگشتند، اما متأسفانه عزیزانی را هم به خاطر این بیماری از دست دادیم که تعداد آن ها کم هم نبوده است.

وی با تأکید بر این که بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد، بیان نمود: در شهرستان دورود از کودک 5 ساله تا فرد 100ساله به این بیماری مبتلا شده اند.

سرپرست بهداشت و درمان دورود یادآور شد: با شیوع کووید19 در کشور، با تمهیداتی که دانشگاه علوم پزشکی لرستان اندیشیده بود در بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان، بخش هایی را برای بستری بیماران احتمالی آماده کردیم.

ثروتی گفت: همکاران من با ازخودگذشتگی در خدمت مردم و بیماران بودند و نیروهای ما یک روز را هم استراحت نکردند و متأسفانه پرسنل و کادر درمان ما هم مبتلا شدند.

وی ادامه داد: حال دورود خوب نیست، تا به امروز 20 نفر از کادر اداری و درمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند و از چرخه خدمت خارج شدند و همین امر کار دیگر نیروها را مضاعف کرده است.

ثروتی با تأکید بر این که موارد ابتلا به کرونای زیادی در شهرستان دورود داشتیم و داریم، از شهروندان خواست بیماری کرونا را جدی بگیرند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10041

به "مبتلا شدن 20 نفر از کادر اداری و درمانی دورود به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلا شدن 20 نفر از کادر اداری و درمانی دورود به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید