مجازات سنگین سنگاپور برای نقض کنندگان قوانین کرونایی

به گزارش مجله آزمون اول، مسئولان دولتی سنگاپور برای کسانی که قرنطینه خانگی در شرایط ویروس کرونا را بشکنند جریمه های سنگین در نظر گرفته است.

مجازات سنگین سنگاپور برای نقض کنندگان قوانین کرونایی

همزمان با افزایش تدابیر امنیتی-بهداشتی در کشورهای مختلف به دلیل شیوع ویروس کووید19، سنگاپور نیز ضمن اعلام شرایط قرنطینه و لزوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی، برای متخلفان جریمه مشخص کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، اگر کسی در سنگاپور قوانین فاصله گذاری را رعایت نکند و در فاصله نزدیک با دیگر افراد قرار بگیرد یا بیش از 10 نفر در جایی تجمع نمایند، ممکن است شامل مجازات زندان گردد.

بر این اساس، دولت سنگاپور برای اجرای قوانین قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی از نیروهای پلیس و دوربین های امنیتی در سطح شهرها استفاده می نماید.

به نوشته رویترز، بر اساس قوانین به روز شده در سنگاپور، اگر کسی عامدانه در فاصله ای کمتر از یک متر با دیگران قرار بگیرد، مجرم شناخته می گردد و از 10 هزار دلار سنگاپور (6990 دلار آمریکا) تا شش ماه حبس برای او در نظر گرفته خواهد شد.

بر اساس آمارهای اعلام شده، در سنگاپور تا کنون 683 مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که دو نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8847

به "مجازات سنگین سنگاپور برای نقض کنندگان قوانین کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات سنگین سنگاپور برای نقض کنندگان قوانین کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید