مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: مسافران در ایستگاه های ویژه در مبادی شهرهای این استان توسط تیم های این جمعیت تب سنجی می شوند.

مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند

با تور ارزان لحظه آخری عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مظفر محمدخانی گفت: تیم های جمعیت هلال احمر سمنان به عنوان مشخص دانشگاه علوم پزشکی در خط اول تفکیک مسافران ورودی در ایستگاه های ویژه در مبادی شهرهای این استان، استقرار یافتند.

وی بیان کرد: این تیم ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و پلیس راه برای اجرای طرح کنترل، هشدار و اطلاع رسانی کرونا با ارائه توصیه های بهداشتی، رعایت و پیشگیری از شیوع کرونا به مسافران ورودی استان سمنان فعالیت می نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تعداد 15 پایگاه در ورودی شهرهای استان استقرار یافت.

وی توضیح داد: در صورت تأمین دستگاه های تب سنج و امکانات محافظت فردی توسط دانشگاه علوم پزشکی در این پست ها داوطلبان دمای بدن مسافران ورودی به استان سمنان را اندازه گیری می نمایند.

محمدخانی ابراز داشت: در صورت تب بالا و مشکوک بودن برای اقدامات تشخیص تخصصی، مسافران به گیت بهداشت و درمان مستقر در محل راهنمایی می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: آگاهی و اطلاع رسانی به مسافران در مورد ویروس کرونا به وسیله توزیع بروشورها در این 15 پایگاه انجام می گردد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز شنبه خود با موضوع جمع بندی آمار 24 ساعت گذشته مبتلایان به کرونا بیان کرد که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا طی این مدت در کشور 385 نفر است که تعداد 3 نفر از این تعداد از استان سمنان هستند و از این رو جمع مبتلایان به این ویروس در این استان به 14 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6098

به "مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید