ملی پوش تکواندو: برای جبران قهرمانی آسیا به جاکارتا می روم، می توانیم 5 طلا بگیریم

به گزارش مجله آزمون اول، تکواندوکار سنگین وزن اعزامی به جاکارتا گفت: برای جبران نتیجه قهرمانی آسیا راهی بازی های آسیایی می گردد و مدعی شد اگر تاداوری نباشد، تیم ملی تکواندو می تواند 5 طلا کسب کند.

ملی پوش تکواندو: برای جبران قهرمانی آسیا به جاکارتا می روم، می توانیم 5 طلا بگیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

سعید رجبی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص پیگیری آخرین روزهای اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، شرح داد: خدا را شکر دو ماه و نیم است که اردوهای خود را با فشار زیاد و برنامه ریزی دقیق پیگیری می کنیم. تمرینات ما تا روز قبل اعزام ادامه دارد و امیدوارم که نتایح زحمات خود را در جاکارتا با کسب بهترین و خوش رنگ ترین مدال ها به دست آوریم.

او در خصوص شرایط و آمادگی فعلی خود نسبت به رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: خدا را شکر الآن در اوج آمادگی هستم و شرایطم نسبت به قهرمانی آسیا بهتر است. آمادگی خود را به دست آورده ام و امیدوارم بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا کسب نموده و با خوش رنگ ترین مدال به ایران برگردم. برای جبران نتیجه قهرمانی آسیا راهی اندونزی می شوم.

تکواندوکار سنگین وزن اعزامی ایران به جاکارتا، ادامه داد: همه ملی پوشان از نظر روحی و جسمی آمادگی قابل قبولی دارند و من فکر نمی کنم هیچ تیمی اندازه ما تمرین نموده باشد. کادرفنی بسیار خوبی داریم و امیدوارم با کوشش خود و یاری خداوند درخشان ترین نتیجه را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به دلیل نتایج خوب تکواندو در اینچئون و گوانجو، انتظارات بالا است آیا این تیم می تواند انتظارات را برآورده کند؟ شرح داد: چرا که نه! در بازی های آسیایی 2014 اینچئون چهار مدال طلا کسب شد و ان شاءالله با یاری خداوند و آمادگی که از ملی پوشان سراغ دارم، در صورت نبود ناداوری و کار سختی هم که داریم، می توانیم تعداد این مدال ها را به 5 طلا افزایش دهیم. همه ما برای کسب طلا می رویم و همانطور هم که می دانید دو ملی پوش ما(فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی) در بازی های آسیایی گذشته حضور داشته و دو طلا از چهار طلای اینچئون را آن ها گرفته اند.

رجبی با بیان اینکه قول کسب مدال در بازی های آسیایی را می دهد، اظهار کرد: من برای این مسابقات زحمت خیلی زیادی کشیده و برای کسب مدال به جاکارتا می روم. اما چیزی که وجود دارد، دوست داشتم قول مدال طلا را بدهم اما کار سخت است. با این حال من کوشش خود را می کنم، از ما حرکت از خدا برکت.

ملی پوش تکواندوی ایران در سرانجام گفت: شرایط تیم نسبت به قهرمانی آسیا خیلی بهتر است. در آن مسابقات زمان کافی وجود نداشت و ما به عنوان یک تورنمنت تدارکاتی بسیار مهم، با 70 تا 80 درصد آمادگی راهی قهرمانی آسیا شدیم ولی الآن به 100 درصد آمادگی رسیده ایم. هدف ما موفقیت دراین مسابقات است و ان شاءالله به این مهم دست پیدا می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2583

به "ملی پوش تکواندو: برای جبران قهرمانی آسیا به جاکارتا می روم، می توانیم 5 طلا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تکواندو: برای جبران قهرمانی آسیا به جاکارتا می روم، می توانیم 5 طلا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید