ممبینی: هدف اصلی حضور بیشتر داوران ایرانی در مسابقات آسیایی و جهانی است، حضور والنتین ایوانف را باید به فال نیک گرفت

به گزارش مجله آزمون اول، راهنمایی ممبینی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بدون تردید در آینده ای نزدیک داوران جوان بیشتری به جامعه داوری کشور معرفی خواهند شد.

ممبینی: هدف اصلی حضور بیشتر داوران ایرانی در مسابقات آسیایی و جهانی است، حضور والنتین ایوانف را باید به فال نیک گرفت

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال, راهنمایی ممبینی درباره برگزاری دوره داوری فوتبال فیفا عنوان نمود: در وهله اول باید از زحمات فدراسیون و در رأس آن ریاست محترم فدراسیون برای توسعه همه جانبه فوتبال و به ویژه داوری تشکر کنم و امیدوارم با همکاری این عزیزان بتوانیم برای رشد و توسعه فوتبال مؤثر باشیم.

وی افزود: حضور والنتین ایوانف چهره نامدار داوری جهان در کشورمان را باید به فال نیک گرفت. به طور حتم، انتقال دانش روز به داوران جوان موضوع بااهمیتی است که با توجه به صندلی داوری ایران در آسیا و جهان باید مورد توجه قرار گیرد. امیدوارم با برگزاری چنین دوره هایی این مهم با شتاب بیشتر تداوم یابد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در ادامه اعلام کرد: با توجه به درخواستی که هر سال از فیفا داریم، دوره داوری فوتبال فیفا را با حضور 38 داور و یاری داور که رده سنی آنها بین 25 تا 34 سال است، از روز گذشته شروع کردیم. آنچه مسلم است با حضور داوران جوان در این دوره ها می توانیم پشتوانه خوبی در آینده داشته باشیم، چرا که آنها آینده داوری کشور هستند. هدف اصلی ما این است که در مسابقات آسیایی و حتی جهانی از داوران ایرانی بیشتر استفاده گردد. مطمئناً در آینده ای نزدیک داوران جوان بیشتری به جامعه داوری کشور معرفی خواهند شد.

وی در ادامه اضافه نمود: معتقدم این کلاس برای جامعه داوری ما خیلی اهمیت دارد، امیدوارم داوران جوان از تجربیات مدرسین این کلاس به نحو احسن استفاده نمایند و فوتبال و دانش داوری خود را به روز نمایند.

ممبینی در ادامه درباه اینکه پس از برگزاری این کلاس چقدر داوری ما رشد خواهد داشت، گفت: انتظارات ما باید معقول باشد، اما برگزاری هر دوره آموزشی باعث رشد و پیشرفت آن رشته ورزشی می گردد. کمیته داوران کوشش می نماید که داوران را با علم روز جهان آشنا و امکانات لازم در اختیارشان قرار دهد.

رئیس کمیته داوران در خاتمه تأکید کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای والنتین ایوانف، مدرس دانش داوری و امباکه مادمبا، مدرس آمادگی جسمانی که از مدرسان خوب فیفا هستند، باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4899

به "ممبینی: هدف اصلی حضور بیشتر داوران ایرانی در مسابقات آسیایی و جهانی است، حضور والنتین ایوانف را باید به فال نیک گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممبینی: هدف اصلی حضور بیشتر داوران ایرانی در مسابقات آسیایی و جهانی است، حضور والنتین ایوانف را باید به فال نیک گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید