مه، تردد خودروها را در گردنه های خراسان شمالی کند کرد

به گزارش مجله آزمون اول، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: وجود مه در گردنه های اسدلی و امین الله در جنوب و غرب بجنورد، سبب کاهش دید رانندگان خودروهای عبوری شده است.

مه، تردد خودروها را در گردنه های خراسان شمالی کند کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، براساس اعلام راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، اکنون در گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین و گردنه امین الله در محور بجنورد - آشخانه بارش باران گزارش و وجود مه غلیظ هم سبب شده است که دید رانندگان در این دو گردنه به میزان نسبتا زیادی کاهش پیدا کند.

این اداره کل از رانندگان خواست تا با نهایت احتیاط رانندگی نموده و چراغ های مه شکن خودرو را روشن نمایند.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی هم با پیش بینی بارش باران رگباری و نیز برف در استان، نسبت به احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و احتمال بروز خسارت در بخش های مختلف هشدار داده است.

این اداره کل بیشترین حجم بارش ها را 50 تا 60 میلی متر و بیشترین ارتفاع برف را نیز تا 2 سانتیمتر و در ارتفاعات 5تا 10 سانتی متر اعلام نموده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، این سامانه اغلب نقاط استان را در برمی گیرد ولی اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای و دوشنبه(3 و4 فروردین) است و اوایل صبح چهارشنبه 5 فروردین به سرانجام می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8577

به "مه، تردد خودروها را در گردنه های خراسان شمالی کند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مه، تردد خودروها را در گردنه های خراسان شمالی کند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید