نقشه جدید پابجی موبایل کوچک و برای بازی های کوتاه است

به گزارش مجله آزمون اول، اگر بخواهیم لیستی از محبوب ترین بازی های موبایل حال حاضر تهیه کنیم، بدون شک پابجی موبایل (PUBG Mobile) رتبه نسبتا بالایی در آن خواهد داشت. با این حال، پابجی موبایل در مقایسه با دیگر بازی های موبایل، زمان بیشتری از مخاطب می طلبد؛ موضوعی که چندان با طبیعت موبایل سازگاری ندارد. این موضوع قرار است با معرفی نقشه کوچک و جدیدی به بازی تغییر کند. سازندگان پابجی موبایل خبر داده اند که مشغول ساخت یک نقشه کوچک به اسم لیویک (Livik) برای بازی هستند.

نقشه جدید پابجی موبایل کوچک و برای بازی های کوتاه است

طبق گزارشی که خبرگزاری The Verge منتشر نموده، نقشه جدید پابجی موبایل از نظر وسعت بسیار کوچک و مختص بازی های سریع و کوتاه طراحی شده است. هدف از طراحی این نقشه، ارایه روش های متفاوت تری برای تجربه پابجی موبایل از سوی مخاطب های مختلف بوده؛ طوری که جمعیت بیشتری بتوانند این بازی موبایل را تجربه نمایند.

نقشه لیویک، اولین نقشه پابجی است که کاملا مختص موبایل طراحی شده. مقیاس نقشه حدودا دو کیلومتر در دو کیلومتر است و و نقشه هم تنها 40 بازی نماینده را در خود جای می دهد. تمام کردن هر بازی در لیویک معمولا 15 دقیقه طول خواهد کشید. سازندگان پابجی موبایل می گویند که نقشه لیویک برای کسانی طراحی شده است که زمان زیادی برای بازی کردن ندارند و می خواهند سریع و هر وقت که زمان پیدا کردند، وارد یک بازی شوند.

از نظر ظاهری، نقشه لیویک بر اساس نواحی شمال اروپا و اسکاندیناوی طراحی شده است. اندازه کوچک آن هم مانع قرار دادن مناطق خاص متعدد در آن نشده؛ نقشه پر خواهد بود از مناطقی مثل یک آتش فشان، یک چشمه آب گرم یا آبشارهای متعدد. سازندگان پابجی موبایل فقط هم اندازه نقشه را کوچک ننموده اند، بلکه مطمئن شده اند تا همه چیز این نقشه با هدف شکل گیری گیم پلی و بازی هایی سریع طراحی شوند.

جریان بازی روی این نقشه سرعت بسیار بالاتری به خود می گیرد. برای مثال، آبشارهای داخل نقشه، بازی نماینده ها را به سرعت پرتاب می نمایند و ضربه سنگینی دارند. بازی نماینده ها می توانند حتی تاکتیک های جالبی با استفاده از آبشارها تنظیم نمایند و با استفاده از یک قایق موتوری، از روی آبشاری به پایین و روی سر دشمنان بپرند.

زمان عرضه نقشه لیویک تعیین نیست، ولی گفته شده که می توانیم به زودی منتظر عرضه آن باشیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13317

به "نقشه جدید پابجی موبایل کوچک و برای بازی های کوتاه است" امتیاز دهید

1 کاربر به "نقشه جدید پابجی موبایل کوچک و برای بازی های کوتاه است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه جدید پابجی موبایل کوچک و برای بازی های کوتاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید