نقش برانکو در قهرمانی بیشتر از بقیه پرسپولیسی ها است

به گزارش مجله آزمون اول، فرزاد آشوبی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: هت تریک قهرمانی پرسپولیس اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. این تیم از لحاظ فنی بهترین بود و استحقاق این مقام را داشت. نکته مهم این بود که ثبات در کادر فنی و بازیکن باعث تکرار این موفقیت می گردد تا فوتبال ایران درس بگیرد دست به تغییرات متوالی نزند.

نقش برانکو در قهرمانی بیشتر از بقیه پرسپولیسی ها است

کارشناس فوتبال ایران اضافه نمود: تیمی که نقشه راهش را می داند پیروز خواهد شد. پرسپولیس اکثر فاکتورهای پیروزیت را داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقش برانکو ایوانکوویچ در تکرار قهرمانی پرسپولیس اذعان داشت: بدون تردید برانکو ایوانکوویچ نقش پررنگی را داشت. طرفدار و بازیکن هم در تکرار قهرمانی نقش داشتند اما بیشترین سهم را باید به سرمربی تیم داد. او مدیریت خیلی خوبی روی تیمش دارد. می داند چه راه و روشی را پیش بگیرد تا استانداردهای لازم را در تیمش ایجاد کند.

آشوبی با بیان اینکه سرخپوشان کار بسیار سختی را در فصل آینده خواهند داشت تاکید نمود: پرسپولیس با دو سه تغییر می تواند خودش را در قامت قهرمان آسیا هم نشان دهد. بدون شک فصل آینده یکی از سخت ترین فصول برانکو و پرسپولیس خواهد بود. چون انتظارات از این تیم بالا رفته است و تیم ها با تمام وجود برای بردن پرسپولیس بازی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1365

به "نقش برانکو در قهرمانی بیشتر از بقیه پرسپولیسی ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش برانکو در قهرمانی بیشتر از بقیه پرسپولیسی ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید