نگران تعویض پلاک خودرو نباشید ، معاینه فنی خودروها تمدید شد ، با گواهینامه منقضی شده چه کنیم؟

به گزارش مجله آزمون اول، فرمانده پلیس راهور گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، مدارک خرید و فروش خودرو بین طرفین معامله تا 15 اردیبهشت سال 99 اعتبار دارد.

نگران تعویض پلاک خودرو نباشید ، معاینه فنی خودروها تمدید شد ، با گواهینامه منقضی شده چه کنیم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، کمال هادیانفر گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری پلاک خودرو و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله و قولنامه ها تا 15 اردیبهشت سال آینده اعتبار دارد.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که معاینه فنی خودروشان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن ها منقضی شده است، نیاز به تمدید تا 15 اردیبهشت سال آینده ندارند و می توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد.

وی اضافه کرد: تعطیلی مراکز شماره گذاری در درجه اول بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد، به مردم توصیه می شود به مراکز استان های مجاور مراجعه نکنند. بنابراین شهروندان برای شماره گذاری خودروهای خود به استان های دیگر مراجعه نکنند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: البته فرماندهی نیروی انتظامی از هیأت دولت در خصوص تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو سوال کرده و منتظر پاسخ هستیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7613

به "نگران تعویض پلاک خودرو نباشید ، معاینه فنی خودروها تمدید شد ، با گواهینامه منقضی شده چه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران تعویض پلاک خودرو نباشید ، معاینه فنی خودروها تمدید شد ، با گواهینامه منقضی شده چه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید