هتل های سه ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع)

به گزارش مجله آزمون اول، برای اقامت راحت و بی دردسر مسافران در مشهد، به معرفی هتل های سه ستاره مشهد همراه با اطلاعات کامل آن ها می پردازیم.

هتل های سه ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع)

برای بسیاری از مسافران مشهد، نزدیکی محل اقامتشان به حرم نکته بسیار مهمی است. به همین علت هم بسیاری از مسافرانی که به مشهد سفر می نمایند، بعد از رسیدن به این شهر خودشان را به خیابان های اطراف حرم می رسانند تا هتل مناسبی برای اقامتشان پیدا نمایند. اما پیشنهاد ما به مسافران این است که از قبل برای سفرشان برنامه ریزی نموده و هتل محل اقامتشان را با استفاده از اطلاعات موجود انتخاب نمایند تا بعد از رسیدن به مقصد نیازی به جست وجو و سرگردانی میان هتل های زیاد مشهد نباشد. با توجه به اینکه برای بسیاری از ایرانیانی که به سفرهای داخلی می فرایند، کم هزینه بودن اهمیت زیادی دارد، می توان با انتخاب از میان هتل های سه ستاره اطراف حرم هم هزینه کمی پرداخت کرد و هم از مزایای نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) و شب های زنده خیابان های اطراف حرم استفاده کرد.

هتل تهران

هتل تهران مشهد یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است. این هتل در سال 1352 در زمینی به مساحت یازده هزار مترمربع در خیابان امام رضا افتتاح شده. مدیریت آن در سال 95 این هتل را بازسازی کرد تا فضای بهتری برای اقامت مسافرانش فراهم کند. این هتل پنج طبقه، 178 اتاق دارد و مسافران آن می توانند با طی کردن مسافتی در حدود 750 خودشان را پیاده به در ورودی باب الرضای حرم برسانند. این هتل با امکاناتی چون روم سرویس، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم پذیرای مهمانان است. هتل تهران، علاوه بر نزدیکی با بازار رضا و بازار هفده شهریور با اماکنی مثل بیمارستان امام رضا و سینما هویزه هم فاصله کمی دارد که همین موضوع یکی از ویژگی های مدنظر مسافران برای انتخاب این هتل است. مهم ترین ویژگی های هتل برای کسانی که در آن اقامت داشته اند؛ دسترسی به نقاط مهم، خوش رویی کارکنان و شرایط نظافت این هتل است. یکی دیگر از ویژگی های هتل تهران مشهد، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل است؛ بنابراین شما می توانید با خرید بلیط هواپیما با خیال راحت در فرودگاه مشهد منتظر بمانید تا ماشینی شما را به هتل برساند. برای اقامت در این هتل می توانید از دو نوع اتاق بهره ببرید؛ اتاق با صبحانه و اتاق هایی که با پکیج صبحانه، ناهار و شام ارائه می شوند. مقرون به صرفه ترین اتاق این هتل اتاق یک تخته با صبحانه است که هزینه اقامت در آن با تخفیف 23 درصدی، برای دو نفر شبی 278 هزار تومان و گران ترین اتاق این هتل سوییت دو تخته با صبحانه است که هزینه اقامت در آن با تخفیف 25 درصدی برای دو نفر شبی 428 هزار تومان است.

هتل جواهرشرق

یکی دیگر از هتل های سه ستاره مشهد که مورد توجه مسافران این شهر قرار گرفته است، هتل جواهر شرق است. این هتل در سال 1393 در خیابان امام رضای مشهد ساخته شد و در مجموعه ای 7 طبقه ای 53 اتاق برای پذیرایی از مسافران فراهم نموده است. مسافران با حدود پنج دقیقه پیاده روی از این هتل می توانند به حرم امام رضا (ع) برسند. بعلاوه نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور، باغ موزه نادری و پارک کوهسنگی از جمله مزایای دیگر هتل جواهرشرق مشهد است. این هتل مجهز به امکاناتی مثل رستوران با منظره حرم، کافی شاپ، کافه سنتی، خشک شویی، خدمات ماساژ آقایان و بانوان، خدمات پزشکی و... است. هتل جواهر شرق برای مهمانانی که با قطار و هواپیما سفر می نمایند، سرویس ترانسفر در نظر گرفته است تا مهمانان بعد از ورود به شهر و موقع بازگشت نگران حمل ونقل شان نباشند. مسافرانی که پیش ازاین به این هتل سفر نموده اند، آن را در رده هتل های خیلی خوب مشهد قرار داده و بیشترین امتیاز این هتل را دسترسی به نقاط مهم و خوش رویی کارکنان آن می دانند. هزینه اقامت در مقرون به صرفه ترین اتاق این هتل که اتاق دو تخته همراه با صبحانه است با تخفیف 8 درصدی، برای دو نفر شبی 410 هزار تومان و گران ترین اتاق آن چهار تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام است که هزینه اقامت در آن برای 4 نفر با تخفیف 32 درصدی شبی 810 هزار تومان می گردد.

هتل نور

هتل نور مشهد یکی دیگر از سه ستاره های اطراف حرم امام رضا (ع) است که با 4 دقیقه پیاده روی از آن می توان به باب الجواد حرم رسید. این هتل 4 طبقه با 87 اتاق در خیابان خسروی نو مشهدی واقع شده و سال 1386 افتتاح و در سال 1390 بازسازی شده. مسافران در جهت پیاده روی از هتل نور به سمت حرم، می توانند از موزه مردم شناسی مشهد بازدید نمایند. بعلاوه در کنار هتل نور مشهد پارک کوچکی وجود دارد که می توان از فضای سبز آن برای پیاده روی و بازی بچه ها استفاده کرد. دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تجاری را می توان از دیگر مزایای این هتل دانست. این هتل بر اساس شیوه سنتی ساخته شده و کارکنان آن در دو رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، عربی و... از مهمانان در این هتل پذیرایی می نمایند. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی آن اشاره نمود که برای کسانی که با خودرو شخصی قصد عزیمت به مشهد دارند، مناسب است. مسافران هتل نور از تمام ویژگی های آن راضی بوده و این هتل را باکیفیت خوبی ارزیابی نموده اند. مقرون به صرفه ترین اتاق این هتل، اتاق دو تخته با صبحانه، ناهار و شام است که هزینه اقامت در آن با تخفیف 6 درصدی، برای دو نفر شبی 300 هزار تومان و گران ترین اتاق این هتل آپارتمان سه خوابه هفت تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام است که هزینه اقامت در آن یک میلیون و هفتاد هزار تومان است.

منبع: کجارو / اسنپ تریپ
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32478

به "هتل های سه ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های سه ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید