هلاکت 4 تروریست مهاجم در جمهوری چچن روسیه

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهوی چچن روسیه اعلام نمود، چهار تن از اعضای یک گروه مسلح خارجی که قصد حملات تروریستی در گروزنی (مرکز این جمهوری) را داشتند، در یک عملیات ضدتروریستی به هلاکت رسیده و دو افسر پلیس چچنی هم کشته شدند.

هلاکت 4 تروریست مهاجم در جمهوری چچن روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری تاس به نقل از یک مقام مطلع در نیروهای انتظامی جمهوری چچن خاطرنشان کرد که در عملیات ضد تروریستی که امروز، سه شنبه، در منطقه اکتیابرسکی شهر گروزنی انجام شد، حداقل چهار تن از مهاجمین مسلح به هلاکت رسیدند. وی یادآور شد که در نتیجه این عملیات، دو افسر ارگان های انتظامی چچن نیز کشته شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته این منبع خبری، این عملیات به انتها رسیده است، البته منطقه همچنان در حال بازرسی است و خانه ای که تروریست ها در آن مخفی شده بودند، در حال سوختن است.

در عین حال، بنا به اطلاعات بعضی منابع خبری، تیراندازی ها در این منطقه هنوز به انتها نرسیده و صدای شلیک همچنان به گوش میرسد.

در همین رابطه، رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن، دقایقی پیش، در پیامی در کانال تلگرام خود خاطرنشان کرد که شرایط در گروزنی، جایی که امروز درگیری مسلحانه ای بین افسران نیروهای انتظامی چچنی و یک باند تروریستی انجام شده بود، با ثبات شده و اقدامات محدود کننده دیگر لازم نیست.

وی نوشته است: در حال حاضر، اوضاع در پایتخت جمهوری چچن و در کل منطقه با ثابت و آرام است. اقدامات محدود کننده اعلام نشده و تردد آزاد است. نیروهای امنیتی تا حد ممکن حرفه ای، هماهنگ و بی سر و صدا کار نموده و تروریست ها را از بین بردند.

قدیروف یادآور شد که صبح روز سه شنبه، طی عملیاتی ویژه ضد تروریستی با موفقیت در منطقه اوکتیابرسکی گروزنی، چهار عضو گروه های مسلح غیرقانونی کشته شدند. به گفته وی، آنها حملات تروریستی را در منطقه برنامه ریزی نموده بودند و سلاح ها، تجهیزات ارتباطی و مهمات از محل اختفای آنها بدست آمده است.

رئیس جمهوری چچن شرح داد: این تروریست ها از خارج از روسیه به گروزنی عزیمت نموده بودند، ولی ارگان های انتظامی چچن، از قبل اطلاعاتی در این خصوص دریافت نموده بودند. در همین رابطه، اقدامات عملیاتی برای دستگیری این افراد انجام شد. ساکنین محلی نیز در معین محل اختفای تروریست ها و اینکه افراد مشکوکی در یکی از خانه های شخصی تردد دارند، یاری کردند. متأسفانه، در این عملیات، دو افسر اجرای قانون به دست این شیاطین کشته شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16866

به "هلاکت 4 تروریست مهاجم در جمهوری چچن روسیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "هلاکت 4 تروریست مهاجم در جمهوری چچن روسیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت 4 تروریست مهاجم در جمهوری چچن روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید