وزارت دفاع آمریکا: با توجه به چالش های جدید تغییراتی در نیروهای خود ایجاد کردیم

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در گفت وگو با روزنامه ای سعودی گفت، واشنگتن در سایه بحران کنونی و با هدف رسیدگی به تهدیدات جدید، چرخش هایی در تجهیزات و نیروهای خود انجام داده است.

وزارت دفاع آمریکا: با توجه به چالش های جدید تغییراتی در نیروهای خود ایجاد کردیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شون رابرتسون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پنتاگون درگفت وگویی با روزنامه سعودی الشرق الاوسط اظهار داشت، واشنگتن به قراردادهای دفاعی طولانی مدت با عربستان سعودی پایبند است.

وی در واکنش به بعضی گزارش های آمریکایی مبنی بر اینکه کاهش نیروها یا تجهیزات در منطقه غرب آسیا فرصت برای افزایش تهدیدات را بیشتر می نماید، گفت: نیروهای آمریکایی توانایی های قوی خود در زمینه عملیات از جمله پدافند هوایی را برای رسیدگی به هرگونه شرایط اضطراری در رابطه با ایران بر اساس احتیاج، حفظ می نمایند.

رابرتسون ادامه داد، وزارت دفاع آمریکا اقداماتی روتین در مدیریت قدرت در دنیا انجام می دهند و در سایه بحران کنونی و با هدف رسیدگی به تهدیدات جدید و حفظ آمادگی، چرخش هایی در تجهیزات و نیروها اجرا شده است.

عربستان سعودی و آمریکا در راستای همکاری نظامی متقابل از 24 تا 30 می (ماه جاری میلادی) مانور و تمرینات نظامی هفت روزه در جزایر سعودی کران و کرین (در 31 مایلی شهر الجبیل در شرق عربستان) برگزار می نمایند.

ص

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11831

به "وزارت دفاع آمریکا: با توجه به چالش های جدید تغییراتی در نیروهای خود ایجاد کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت دفاع آمریکا: با توجه به چالش های جدید تغییراتی در نیروهای خود ایجاد کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید