پدرم شرایط حادی داشت، از سوم اسفند قرنطینه را شروع کردیم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال البرز از اوایل اسفندماه درگیر بیماری کرونای پدرش نصرت ایراندوست بود و این روزها نیز در قرنطینه خانگی به سر می برد.

پدرم شرایط حادی داشت، از سوم اسفند قرنطینه را شروع کردیم

مریم ایراندوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره روزهای قرنطینه پدرش نصرت ایراندوست از پیشکسوت های فوتبال ایران به دلیل ابتلا به بیماری کرونا گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. قرنطینه را از سوم اسفندماه سال 98 شروع کردیم ولی متاسفانه در روز 12 قرنطینه علائم پدرم حاد شد. مجبور شدیم با پزشک شرایط را در میان بگذاریم و روز سیزدهم قرنطینه به کلینیک مراجعه کردیم. حدود 3-4 روز این شرایط ادامه داشت تا تشخیص داده گردد. شرایط به گونه ای بود که پزشک توصیه کرد تا زمانی که علائم حاد نشده او را در خانه نگه داریم، چرا که بیمارستان آلودگی های خاص خود را دارد اما در نهایت هر روز شرایط بدنی پدرم بدتر شد (علائمی نظیر تب، لرز، تعریق و بدن درد) تا اینکه روز پنجم قرنطینه خانگی مجبور شدیم به بیمارستان برویم و پس از دریافت سی تی اسکن و سی پی آر خون تشخیص بستری داده شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز در ادامه اضافه نمود: با تزریق داروهای خوراکی خدا را شکر پس از چهار روز شرایط پدرم تثبیت و نرمال شد و او را مرخص کردیم، پس از آن دو هفته مجدداً قرنطینه خانگی را پشت سر گذاشت تا اینکه در روز نهم فروردین قرنطینه پدرم به اتمام رسید اما قرنطینه ما همچنان ادامه دارد و باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: نه تنها ما، بلکه تمام مردم ایران باید تا به خاتمه رسیدن کرونا نکات بهداشتی را رعایت کنیم، چرا که این بیماری ناقلان خاموشی دارد که بسیار خطرناک است و اگر جامعه به شرایط عادی بازنگردد می تواند پیک بیماری را تشدید کند و شرایطی را به وجود آورد که بیماری طولانی تر و تا اواخر تابستان ادامه یابد اما اگر همه رعایت کنیم، ان شاء الله در اردیبهشت ماه از شرِ این ویروس خلاص خواهیم شد.

مربی لیگ برتر فوتبال بانوان در ادامه درباره شرایط برگزاری مسابقات نیز گفت: تصور من بر این است که مسابقات چه در بخش مردان و چه در بخش زنان به طور کلی کنسل گردد. البته لیگ مردان موضوعاتی مانند جام باشگاه های آسیا را در پیش دارد اما شرایط در بخش زنان متفاوت است. تصورم بر این است که لیگ کنسل گردد و تیم ها برای فصل آینده برنامه ریزی نمایند، چرا که الان حدود یک ماه و نیم است هیچ تیمی تمرین ندارد، در بخش بانوان امکانات نسبت به مردان کمتر است، بسیاری از باشگاه های مردان به صورت کوچک تمرینات خود را ادامه داده اند اما این شرایط در بخش زنان وجود ندارد.

ایراندوست اضافه نمود: به همین دلیل اگر مسابقات تعطیل گردد بهتر است، چرا که شرایط بسیار سخت است. اگر بخواهیم مسابقات را از سر بگیریم، حداقل تیم ها به یک ماه و نیم زمان احتیاج دارند تا به شرایط خود بازگردند، در نهایت با عقل و علم مطابقت ندارد که مسابقات را از سر بگیریم. از طرف دیگر نیز همه ناراحت هستند. به نظرم در وهله اول سلامت ورزشکاران مهم است، نه رقابت و فوتبال.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9248

به "پدرم شرایط حادی داشت، از سوم اسفند قرنطینه را شروع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدرم شرایط حادی داشت، از سوم اسفند قرنطینه را شروع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید