پرونده کفاشیان و ترابیان در کمیته استیناف 10 ماهه شد!

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، تیرماه 1398 و با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بود که علی کفاشیان و عباس ترابیان رؤسای پیشین فدراسیون و کمیته بازاریابی به مدت 5 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. کفاشیان و ترابیان متهم بودند که در پرونده شرکت ام.پی سیلوا مرتکب فساد شده و مبلغ 316 هزار دلار از حق پخش بازی های تیم ملی ناپدید شده است.

پرونده کفاشیان و ترابیان در کمیته استیناف 10 ماهه شد!

این دو مقام مسئول در فدراسیون فوتبال ضمن رد اتهامات، در همان تیرماه سال گذشته به کمیته استیناف شکایت کردند تا در رأی محرومیتشان تجدیدنظر گردد.

کفاشیان در این مدت در مصاحبه های مختلف اعلام نموده اند که تخلفی مرتکب نشده و این شرکت بدون آنکه پولی به فدراسیون بدهد، منحل شده است.

طولانی شدن فرایند رسیدگی به درخواست استیناف این دو مقام فوتبالی در کمیته استیناف باعث شکل گیری یکی از پفراینده های عجیب در این زمینه شده است. در حال حاضر حدود 10 ماه از عمر شکایت کفاشیان و ترابیان به کمیته استیناف گذشته اما همچنان درخواست آنها به صورت کامل مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در تبادل نظر با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که چرا پفراینده کفاشیان و ترابیان بعد از 10 ماه آنالیز نشده اما رأی استیناف پرسپولیس و سپاهان کمتر از دو ماه صادر شده است؟ گفت: این پفراینده کمی پیچیده است. کار روی این پفراینده را داریم آغاز می کنیم و احتمالاً از این هفته مجدداً سراغش می رویم.

دادرس ادامه داد: در پفراینده کفاشیان و ترابیان پای آبروی آدم ها در میان است. ما باید به جمع بندی برسیم. آقای صالحی (رئیس کمیته استیناف) هم در این مدت پیگیر بوده است.

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که کفاشیان و ترابیان هرکدام چندبار در این کمیته حاضر شده اند؟ اظهار کرد: فکر می کنم یکبار آقای کفاشیان و دوبار آقای ترابیان به کمیته استیناف آمده اند. ما از آنها دعوت کردیم تا به برخی از سوالات جواب بدهند نه اینکه درخواست بخشش نمایند!

دادرس درباره اینکه آیا توضیحات این دو مقام سابق در فدراسیون فوتبال کافی نبوده است؟ گفت: به هر حال لازم بود که از جاهای دیگر هم استعلام بگیریم. شاید بازهم سوالاتی باشد و از آنها بخواهیم که دوباره به کمیته استیناف بیایند.

فکر می کنید چند درصد از فرایند رسیدگی به پفراینده ترابیان و کفاشیان طی شده است؟ عضو کمیته استیناف در انتها در پاسخ به این پرسش گفت: به هر حال باید جمع بندی صورت بگیرد. فکر می کنم آقای صالحی مدارک را آنالیز می نماید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10850

به "پرونده کفاشیان و ترابیان در کمیته استیناف 10 ماهه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده کفاشیان و ترابیان در کمیته استیناف 10 ماهه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید