تعریف فرهاد مجیدی از یحیی و بازیکنان پرسپولیس

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: استقلال با رجحان دو بر یک برابر طرفدار، به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شد و با سه امتیاز اختلاف، بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی نهاده شد. ملاقات با طرفدار یکی از آن بازی های سخت برای استقلال و فرهاد مجیدی بود که نهایتا دست پر از آن بیرون آمدند.

تعریف فرهاد مجیدی از یحیی و بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، البته که قبل و بعد از این بازی، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری حرف های عجیب و تندی به زبان آورد؛ پیش از این بازی، فرهاد مجیدی با کنایه به عده ای از این گفت که ترجیح می دهد اگر قهرمان می گردد، این قهرمانی پاک باشد. صحبت های فرهاد مجیدی خیلی سریع این شایعه را مطرح نمود که او به قهرمانی های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر ایران کنایه زده است.

این موضوعی بود تا روز گذشته در کنفرانس خبری بعد از بازی با طرفدار دوباره مطرح گردد. فرهاد مجیدی در خصوص اینکه روز گذشته در رابطه با قهرمانی پاک تیمش صحبت کرد که بعضی ها آن را به تیم های دیگر ربط دادند، واکنش نشان داد و با تعریف از یحیی و پرسپولیسی ها گفت: اصلاً. من در خصوص خودم صحبت کردم و هر کسی دوست دارد برداشت کند. من درباره تفکر خودم صحبت کردم. پرسپولیس تیمی است که در زمین رقیب مان و در بیرون قابل احترام است. این احترام برای یحیی گل محمدی، بازیکنانش و طرفداران پرسپولیس است. حتماً گل محمدی و بازیکنانش زحمت کشیدند که توانستند قهرمان شوند. من تفکر خودم را گفتم. این همه داستان برای ما درست نکنند. من را می شناسید، بیشتر سرم در لاک خودم است. نه با مجریان تلویزیونی ارتباط دارم نه با خبرنگاران و این را می دانید. تمرکزم روی تیم خودم است و نیازی به کسی ندارم. پیروز شوم خدا را شکر می کنم و اگر پیروز نشوم بیشتر کار می کنم. من جا نمی زنم، ولی این رفتار ها درست نیست. هر هفته دنبال این موضوع هستند که چرا از تیم شان امتیاز کم شده است. یک بار از تیم و بازیکنانم صحبت نکردند، چرا؟ چون نفعی برای شان ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32825

به "تعریف فرهاد مجیدی از یحیی و بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف فرهاد مجیدی از یحیی و بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید