پیشنهاد یک فیلم متفاوت برای روز آدینه شما: The Club

به گزارش مجله آزمون اول، معمولا ما از ماه اردیبهشت تا سرانجام تابستان با بحران انتخاب فیلم روبرو می شویم. این امر البته بیشتر در خصوص کسانی صدق می نماید که فیلم بین هستند و فیلم های خوب را قبلا دیده اند.

پیشنهاد یک فیلم متفاوت برای روز آدینه شما: The Club

هر چند می گردد با انتخاب دو سه سریال، این کمبود را جبران کرد، اما یک راه چاره هم تماشا فیلم های خیلی قدیمی، یا مرور دوباره فیلم های خوب قبلی یا اصلا تماشا فیلم های غیرهالیوودی است.

سه شب پیش قصد کردم که Deadpool را ببینم، اما دست کم در آن شب اصلا حال و هوایم برای تماشا آن فیلم مناسب نبود، تا اینکه امروز فیلم خوبی از یک کارگردان شیلیایی دانلود کردم.

همراهان قدیمی خبرنگاران ، احتمالا پابلو لارایین را می شناسند، چون پیش از این از او فیلم محشر No را دیده بودیم. خواهرم در پستی، به زیبایی در این مورد این فیلم مطرح نوشته بود.

اما امروز متوجه شدم که این کارگردان خوب، فیلم دیگری ساخته است به نام The Club.

حدس می زنم که تا حدی مطرح نشدن این فیلم در سطح جهان، به خاطر حضور همزمان فیلم اسپات لایت باشد، از آنجا که در یک نگاه کلی، موضوع داستانی این دو فیلم مشابه است، منطقی به نظر می رسد که فیلم غیرهالیودی تحت الشعاع قرار گرفته باشد.

در فیلم The Club ما 4 کشیش کاتولیک بازنشسته را می بینیم که به یک شهر ساحلی دورافتاده می روند و در خانه ای سکونت می نمایند.

اما اینها چرا در پیرانه سری باید به این خانه متروک می آمدند؟ درمی یابیم که این سرآمدان ظاهری حفظ اخلاق و ترویج ارزش های انسانی مبدل به عالمان بی عمل شده بودند و فراتر از آن در انبوهی از گناهان و جرایم از کودک آزاری و تجاوز گرفته تا کودک ربایی، غوطه خورده بودند و از ترس پیگیری افکار عمومی به این گوشه تبعید شده اند.

سکونت آنها در این خانه با یک روند منم ادامه دارد تا اینکه کشییش پنجمی به جمع آنها اضافه می گردد ….

فیلم امتیازات خوبی در سایت های فیلم گرفته است و فکر می کنم برای تماشاش برای شما جالب باشد.

این فیلم در گلندن گلوب 2015 نامزد دریافت جایزه برترین فیلم خارجی شد، اما برنده نشد و متأسفانه نتوانست وارد رقابت برترین فیلم خارجی اسکار گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 39316

به "پیشنهاد یک فیلم متفاوت برای روز آدینه شما: The Club" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک فیلم متفاوت برای روز آدینه شما: The Club"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید