پیش بینی فروش بیش از حد انتظار برای گلکسی S10

به گزارش مجله آزمون اول، مینگ چی کو که به پیش بینی های مربوط به محصولات اپل شهرت دارد، در رابطه با محصولات دیگر شرکت ها هم پیش بینی های خود را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. او پیش بینی خود را در رابطه با فروش گلکسی اس 10 حدود 30 درصد افزایش داده و این موضوع را به تفاوت های مهم گلکسی S10 با آیفون های فعلی از جمله بهره گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مربوط دانسته است.

پیش بینی فروش بیش از حد انتظار برای گلکسی S10

او در ابتدا پیش بینی نموده بود که حدود 30 تا 35 میلیون گوشی گلکسی اس 10 فروخته می گردد و حالا این پیش بینی را به حدود 40 تا 45 میلیون گوشی رسانده است. از جمله دلایلی که برای تغییر این پیش بینی مطرح نموده می توانیم به مواردی مانند دیدگاه مثبت بازار نسبت به گوشی های پرچم دار، تفاوت های مهم با مدل های آیفون، برنامه های تعویض و تقاضای قابل توجه در بازار چین اشاره کنیم.

از لحاظ تفاوت ها با مدل های آیفون، او شرح می دهد گلکسی اس 10 دارای ویژگی هایی است که در مدل های فعلی آیفون اثری از آن ها دیده نمی گردد. مواردی مانند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سه گانه قدرتمند و شارژ بیسیم دو طرفه.

این تحلیلگر قبلا اعلام نموده بود که آیفون های 2019 از قابلیت هایی مانند دوربین سه گانه و شارژ بی سیم دو طرفه بهره می برند اما چنین قابلیت هایی در گلکسی اس 10 با قیمت پایین تری قرار گرفته که تاثیر مثبتی در فروش آن ها دارد. در نهایت کو خاطرنشان نموده که آمار پیش فروش گلکسی اس 10 در چین بسیار بهتر از انتظار بوده است و در همین زمینه باید به تقلای آیفون ها در بازار چین اشاره کنیم که باعث شده اپل مرتبا قیمت این گوشی ها را کاهش دهد. ظاهرا علی رغم وجود شرکت های قدرتمندی مانند هواوی در چین، سامسونگ بار دیگر توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران این کشور را جلب کند.

منبع: 9To5Mac

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 784

به "پیش بینی فروش بیش از حد انتظار برای گلکسی S10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی فروش بیش از حد انتظار برای گلکسی S10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید