کلوپ: اگر زلاتان در یونایتد بازی نمی کرد شاید او را جذب می کردیم!

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی آلمانی لیورپول به شوخی با زلاتان پرداخت و حضور این بازیکن در یونایتد را دلیل نخریدنش دانست.

کلوپ: اگر زلاتان در یونایتد بازی نمی کرد شاید او را جذب می کردیم!

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ که بعد از جدایی از منچستر یونایتد راهی لیگ آمریکا شد، با منتشر کردن پیامی از لس آنجلس گلکسی خداحافظی کرد. او مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته، ولی هنوز مقصد بعدی او معلوم نشده است.

گزارش هایی درباره انتقال عجیب او به لیورپول به عنوان بازیکن آزاد شنیده شده بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول درباره حضور این بازیکن در تیمش گفت: اگر زلاتان در یونایتد بازی نکرده بود، آن وقت ما او را به عنوان گزینه ای برای تیممان در نظر می گرفتیم. با این حال خارج از شوخی باید بگویم حتی از علاقه او برای حضور در لیورپول نیز آگاه نیستم. رقابت در تیم ما فشرده است و بازیکنان خوب زیادی در تیم داریم. من احترام زیادی برای زلاتان قائل هستم. او کارنامه درخشانی در فوتبال داشته و همواره اعتماد به نفس او را ستایش کردم. من امیدوارم او تصمیم به خداحافظی از فوتبال نگیرد، چون دنیای فوتبال هنوز به او احتیاج دارد. زلاتان شخصیت منحصر به فردی در فوتبال دارد و همواره فوق العاده بوده است.

گفته می گردد زلاتان قرار است راهی یکی از تیم های ایتالیایی گردد و در این بین حتی نام میلان، تیم سابق او نیز مطرح شده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4011

به "کلوپ: اگر زلاتان در یونایتد بازی نمی کرد شاید او را جذب می کردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: اگر زلاتان در یونایتد بازی نمی کرد شاید او را جذب می کردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید