گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قول جوان ترین عضو کاروان ایران برای مدال آوری در مسابقات آینده

به گزارش مجله آزمون اول، بانوی ملی پوش تیراندازی کشورمان قول داد که ناکامی اش در کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 را در مسابقات آینده جبران کند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قول جوان ترین عضو کاروان ایران برای مدال آوری در مسابقات آینده

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آرمینا صادقیان، جوان ترین عضو کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی 2018 که یک قدم تا کسب مدال در این پیکارها فاصله داشت، سطح مسابقات تفنگ بادی 10 متر در بازی های آسیایی اندونزی را سخت توصیف کرد و گفت : سطح مسابقات بالا بود و یک رقابت سخت را تجربه کردم. با بهترین های این ماده مسابقه دادم که برای من راضی کننده بود. تجارب خوبی را به دست آوردم تا بتوانم در مسابقات آینده از این تجربیات استفاده کنم.

وی با اشاره به فاصله یکقدمی اش تا مدال بازی های آسیایی عنوان نمود: فینال سختی های خودش را دارد. استرس هایی که در فینال وجود دارد در مرحله مقدماتی نیست. با این حال قول می دهم که در مسابقات آینده بتوانم مدال آوری کنم. من با رکوردهایی که در تمرینات داشتم، اطمینان داشتم که فینالیست می شوم، اما نتوانستم مدال کسب کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3377

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قول جوان ترین عضو کاروان ایران برای مدال آوری در مسابقات آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قول جوان ترین عضو کاروان ایران برای مدال آوری در مسابقات آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید