گوگل کروم به روز رسانی شد ، افزونه حسگر اثر انگشت به اندروید و مک افزوده شد

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت گوگل از به روز رسانی جدید خود برای برنامه محبوب کروم رونمایی نموده است. برنامه ای که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد.

گوگل کروم به روز رسانی شد ، افزونه حسگر اثر انگشت به اندروید و مک افزوده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، در آخرین نسخه بتا گوگل کروم یک افزونه جدید برای آن عرضه گردیده که در نوع خود جالب است. افزونه حسگر اثر انگشت به سیستم عامل اندروید و دستگاه های مک اضافه گردیده است .این موضوع یک لایه امنیتی اضافه برای کاربران خواهد بود.

این به روز رسانی باعث می گردد کاربران بتوانند سیستم شناسایی اثر انگشت را به برنامه گوگل کروم اضافه نمایند. هنوز صحبتی در خصوص شرایط کلی این سیستم امنیتی نگردیده، اما پیش بینی می گردد این سیستم، ظاهری شبیه به سیستم شناسایی اثر انگشت ویندوز داشته باشد. این به روز رسانی برای همه سیستم های عامل های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

نسخه گوگل کروم شماره 70 دارای افزونه های جذاب دیگری است: سیستم بلوتوث وب برای ویندوز 10 رونمایی خواهد شد. این افزونه برای ارتباط بیشتر کرون با دستگاه های بلوتوثی است.

شرکت گوگل سیستم تشخیص چهره را برای این مرورگر محبوب معرفی نموده است که فعلا در نسخه آزمایشی است. این افزونه می تواند چهره ، بارکد ، عکس نوشته و کدهای QR را شناسایی کند.

برنامه گوگل کروم می تواند به صورت اتوماتیک از حالت تمام صفحه خارج گردد و دیگر پیغامی برای کاربر ارسال نکند. در ضمن پیغام هایی مانند پرداخت ، اعلان ها و... دارای چارچوب مناسبی خواهد بود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35

به "گوگل کروم به روز رسانی شد ، افزونه حسگر اثر انگشت به اندروید و مک افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کروم به روز رسانی شد ، افزونه حسگر اثر انگشت به اندروید و مک افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید