یک مربی: هیات قایقرانی خوزستان را نجات دهید

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خوزستان یک مربی قایقرانی مدعی است در زمان رییس فعلی هیات خوزستان، این رشته در بخش بانوان تعطیل شده است و از این بابت خواهان نجات هیات به وسیله مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان است.

یک مربی: هیات قایقرانی خوزستان را نجات دهید

آنا بلوریان در گفت وگو با خبرنگاران، با انتقاد از عملکرد رییس هیات خوزستان به علت غیرفعال بودن قایقرانی بانوان استان، اظهارکرد: اکنون قایقرانی بانوان خوزستان تعطیل است. من حتی پیش از مسابقات کشوری آب های آرام از آقای دریس رییس هیات خواستم به من به اسم یک مربی ملی اجازه دهد که با دختران قایقران استان تمرین کنم تا بتوانیم در این رقابت ها تیم دهیم اما متاسفانه او به من گفت که تو با چه اجازه ای اکنون در محل تمرین قایقرانان استان حاضر شده ای؟ آیا حق منِ مربی ملی این نحوه صحبت است؟

وی اعلام کرد: قایقرانی بانوان خوزستان از روسای مختلف هیات قایقرانی استان آسیب دیده اما از تیم فعلی هیات واقعا در حال ضربه خوردن است. متاسفانه رییس هیات قول داده بود که به شرایط هیات رسیدگی و اوضاع این رشته را درست کند اما تغییری ایجاد نشده است. چند سال است که قرار است یک اسکله قایقرانی درست کند اما سنگی از روی سنگ جا به جا نشده است و حتی هنوز نتوانسته یک کانتینر برای قایقرانی بانوان در اهواز تهیه کند.

این مربی قایقرانی خاطر نشان کرد: الان هم قایقرانی بانوان خوزستان هیچ فعالیتی ندارد و حتی چند روز پیش که مسابقات آب های آرام آقایان و بانوان کشور بود، تنها تیم آقایان به مسابقات اعزام شد زیرا در بانوان تیمی نداشتیم که بخواهد اعزام گردد. ضمن این که بماند تیم آب های آرام خوزستان با چه شرایطی به مسابقات اعزام شد. این تیم با هزینه شخصی و با خودروی شخصی خود اعضای تیم به مسابقات رفت و تنها اقدام هیات، تهیه تی شرت های بی کیفیت برای تیم بود که هر ساله با این تیم به این صورت برخورد می گردد و با بدترین امکانات اعزام می شوند، در حالی که حق این تیم جوان این نیست. می خواهم بدانم پول های هیات قرار است کجا صرف گردد؟ بعلاوه تیم اعزامی خوزستان به مسابقات کانوپولو آقایان تیمی بود که مدت ها از تمرین دور بود و آمادگی بدنی لازم را نداشت و میانگین سنی اش بیش از 40 سال بود و حذف شد. این تیم مورد تمسخر سایر تیم ها بود.

وی اعلام کرد: از زمانی که هیات فعلی مسئولیت را بر عهده گرفته، قدمی برای بخش بانوان برداشته نشده است، در حالی که طبق وعده های داده شده انتظار می رفت شرایط قایقرانی بانوان بهتر گردد که نه تنها به این صورت نشد، بلکه یک سال است که قایقرانی بانوان به صورت کامل تعطیل است. ای کاش رییس هیات به قول هایش عمل می کرد و مکان قایقرانی را محصور می کرد تا همگان بدانند این مکان برای قایقرانی است. متاسفانه هیچ کاری انجام نمی گردد. من حتی این پیشنهاد را داده بودم که با توجه به آب و هوای خوزستان می توانیم میزبان اردوهای زمستانه تیم ملی باشیم که در رونق قایقرانی خوزستان تاثیر بسزایی داشت اما انگار برای رییس هیات مهم نبود.

بلوریان اعلام کرد: وقتی فردی رییس هیات است، مطمئنا وقتی مربی آن استان با فدراسیون همکاری دارد، از او حمایت می نماید تا در استان خود هم دیده گردد و آن استان بداند که یک مربی ملی دارد ولی آقای دریس نه تنها از من که تنها مربی ملی خوزستان هستم، حمایتی نداشت، بلکه هیچ وقت اسمی هم از من نبرده است.

وی گفت: من این دغدغه ها و مسائل را به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم اطلاع داده ام و انتظار رسیدگی داریم زیرا قایقرانی بانوان در چند سال اخیر نادیده گرفته شده است. امیدوارم صدای من به گوش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برسد و هیات قایقرانی خوزستان را نجات دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29134

به "یک مربی: هیات قایقرانی خوزستان را نجات دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مربی: هیات قایقرانی خوزستان را نجات دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید