یک مهمانسرا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد

به گزارش مجله آزمون اول، با آنالیز های به عمل آمده یک واحد مهمانسرا در شهر بوشهر که به شکل غیرقانونی مسافر پذیرش نموده بود، تخلیه و تعطیل شد.

یک مهمانسرا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد

امروز 18 اسفند 1398، محمدحسین ارسطوزاده از تعطیلی یک واحد مهمانسرا در استان بوشهر اطلاع داد و گفت: بازرسین ستاد این اداره کل در آنالیز های اجرا شده یک واحد مهمانسرا که به صورت غیر قانونی اقدام به پذیرش مسافر نموده بود را پس از طی مراحل قانونی و با همکاری و همراهی مراجع قضایی و انتظامی نسبت به تخلیه و تعطیلی واحد مذکور اقدامات لازم را صورت دادند.

وی همچنین از پلمب تعدادی خانه مبله و آمار گزارشات مردمی اطلاع داد و توضیح داد: تا به امروز 6 خانه مسافری با دستور قضایی پلمب شده اند و تعداد 15 واحد نیز تخلیه و تعطیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه داد: تعداد 50 مورد تا به امروز گزارش تخلف از اجاره خانه های مسافری داده شده است که از این تعداد 30 مورد تلفنی و به وسیله شماره 33323177 و تعداد 20 مورد گزارش نیز به وسیله پیامک به شماره 09177732455 گزارش شده که به زودی شماره های شهرستانها نیز اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر؛ ارسطوزاده در سرانجام ضمن تشکر از مراجع قضایی، انتظامی و همچنین مردم در همکاری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: با هر شخصی که بخواهد با جان مردم اینچنین معامله کند برخورد خواهیم کرد زیرا در شرایط کنونی اهمیت سلامت همگانی برای ما ویژه خواهد بود.

منبع: چمدان
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7808

به "یک مهمانسرا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مهمانسرا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید