679 روستای قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه 679 روستای استان واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند، بیان نمود: ثبت نام از داوطلبین شوراهای روستایی از 16 فروردین آغاز خواهد شد.

679 روستای قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند

منوچهر حبیبی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبین شورای اسلامی روستایی از 16 فروردین آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت؛ 679 روستا در استان قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی هستند.

وی ادامه داد: داوطلبین شورای روستایی باید در حین ثبت نام سیاست گواهی عدم سوء پیشینه را به همراه داشته باشند؛ داوطلبین برای گواهی عدم سوء پیشینه می توانند به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +10 پیدا مراجعه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اعلام کرد: تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است که اهالی روستا با همفکری و مشورت افراد علاقه مند، توانمند و دارای شرایط لازم جهت داوطلبی را در بین خود تعیین و جهت ثبت نام تشویق کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی اعلام کرد: روستاهایی که دارای شورا می شوند ضمن اینکه صاحب دهیار خواهند شد فرایند توسعه، عمران و آبادانی روستا شتاب خواهد گرفت؛ روستاهای دارای شورا دارای اعتبارات ویژه می شوند و کمک های لازم از طریق شورا و دهکمک روان تر انجام خواهد شد.

حبیبی یادآور شد: شورا به عنوان سیاست گذار اصلی توسعه روستا و دهیاران به عنوان مجری سیاست ها پیگیری امور را به صورت ویژه دنبال خواهند کرد. داشتن شورا در روستا فرصتی است که مردم می بایست از آن با معرفی و حمایت از داوطلبین شورا استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23407

به "679 روستای قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "679 روستای قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید