آذری: قانون 90 به 10 در بازی ما برابر پرسپولیس اجرا می گردد، جهت قهرمانی می تواند برای فولاد کوتاه تر باشد

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد، قانون 90 به 10 برای حضور تماشاگران در دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس اجرا خواهد شد.

آذری: قانون 90 به 10 در بازی ما برابر پرسپولیس اجرا می گردد، جهت قهرمانی می تواند برای فولاد کوتاه تر باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری درخصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: تیم فولاد تقریباً یک روند رو به رشد را طی می نماید و خدا را شکر تمام عوامل تأثیرگذار اعم از مدیران عالی رتبه شرکت فولاد خوزستان، اعضای هیئت مدیره باشگاه، طرفداران، کادر فنی، بازیکنان و رسانه ها به ما یاری نموده اند و فکر می کنم در جهت درستی حرکت می کنیم. البته راه سختی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه به نظرم کسب 16 امتیاز از 9 بازی قابل قبول است، گفت: بارها گفته ام و باز هم می گویم تیم فولاد فعلاً یک تیم متوسط است و برای بهتر شدن باید کوشش کنیم. اگر جهت و استراتژی که برای تیم تعریف نموده ایم، به خوبی راهنمایی و حمایت گردد، فکر می کنم در یک برنامه حداقل سه ساله می توانیم به یکی از قدرت های خوب فوتبال کشور در آسیا تبدیل شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بازی این تیم در دربی خوزستان برابر نفت مسجدسلیمان نیز مطرح نمود: خوشبختانه بازی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم ستاره این دیدار سوشا مکانی، دروازه بان نفت بود و این نشان می دهد که فولاد، فوتبالی را بازی می نماید که تماشاگر خوزستانی دوست دارد. در این بازی سوشا مکانی در سه صحنه فوق العاده با تبحر خاصی فرصت ها را از ما گرفت.

وی درباره دیدار این تیم در هفته دهم لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز گفت: بازی با پرسپولیس همواره برای تمام باشگاه ها ویژگی خاص خودش را دارد. در حال حاضر تیم هایی چون استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانه به شانه هم رقابت می نمایند. به هرحال فکر می کنم بازی با پرسپولیس برای فوتبال خوزستان، این بار یک ویژگی خاص دارد، زیرا در استادیوم فوق العاده شهدای فولاد برگزار می گردد.

آذری بیان نمود: بر اساس قوانین نیز 10 درصد ظرفیت استادیوم به طرفداران پرسپولیس تعلق دارد و 90 درصد متلعق به طرفداران فولاد است. امیدوارم در سرانجام این بازی شاهد یک بازی شرافتمدانه، قدرتمند و مبتنی بر اصول اخلاقی باشیم. از خداوند هم می خواهم فولاد برنده این بازی باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از طرفداران می خواهم حضور حداکثری داشته باشند تا بهانه دست کسی ندهیم که استادیوم خالی مانده بود. اگر عزیزان مان انتظار دارند که 90 درصد استادیوم به طرفداران فولاد تعلق بگیرد، خواهشم این است که حداکثر دو ساعت قبل از بازی 90 درصد صندلی را پر نموده باشند و بهانه ای ایجاد نکنیم که سکوهای خالی باید در اختیار بعضی از طرفداران پرسپولیس قرار بگیرد.

آذری در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه همواره از یک جهت سه ساله برای موفقیت فولاد صحبت می کنید، آیا با توجه به انتظارات طرفداران، ممکن است که این جهت در مدت زمان کمتری طی گردد؟، گفت: ممکن است این جهت کوتاه تر گردد، اما ساز و کار می خواهد و باید این ساز و کار تعریف گردد. من نمی توانم چنین قولی را بدهم و شاید مدیران دیگری باشند که بتوانند این ساز و کار را ترسیم نمایند. من بر مبنای واقعیت ها صحبت می کنم و با توانمندی که فعلاً در تیم وجود دارد، شاید بتوان جهت را کوتاه تر کرد، ولی باید اجازه دهید که مطالعه بیشتری صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در سرانجام توضیح داد: براساس ارزیابی که من انجام دادم تقریباً باید چنین اتفاقی بیفتد. من از فولادی صحبت می کنم که سه سال دیگر بتواند نماینده خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا باشد. جهت قهرمانی در کشور ممکن است برای فولاد کوتاه تر باشد، ولی باید دنبال فولادی باشیم که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3666

به "آذری: قانون 90 به 10 در بازی ما برابر پرسپولیس اجرا می گردد، جهت قهرمانی می تواند برای فولاد کوتاه تر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: قانون 90 به 10 در بازی ما برابر پرسپولیس اجرا می گردد، جهت قهرمانی می تواند برای فولاد کوتاه تر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید